Gå til innhold

Har du slått ungen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i full sinne altså, ikke dask på lanken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. Nei!!!!? Verken i fullt sinne eller dask på lanken. Hvem gjør sånn?

Skrevet

Nei, jeg biter bare.

Skrevet

Hun som er sammen med svogeren min har en gutt fra før av, og hun både klapser til han, klyper han og truer han med å slå han. Han er 5 år.

Jeg synes hun er fæl!

Skrevet

Du er fæl du også 11:23, som ikke tar ansvar!

Og til deg; "Den heldige eier av ett barn" Et skrives med en t, så vet du det!

Skrevet

Anonym 11:23 her.

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Hva du skal gjøre?! Sende en bekymringsmld. Det hadde jeg gjort!

Skrevet

11.56 - Jeg syntes DU er ganske fæl jeg.. Dessuten skrives ordet "ett" både med en og to t'er, avhengig av betydningen av ordet...!

Skrevet

Setningen; Den heldige eier av ett barn, skrives ikke slik, bare sånn at du vet det 12.19.

Og hvorfor er jeg fæl? Fordi jeg ikke hadde akseptert at noen slo barnet sitt? Ja, det var logisk du!

Skrevet

Ett barn eller et barn, begge setningene er riktig. Ett barn er bestemt, et barn er ubestemt. Du er fæl fordi du er tydeligvis en sånn en som bare MÅ slenge dritt til andre. Veldig logisk.

Skrevet

Joda, hvis hun mener at hun har bare 1 barn istedetfor 2, så er ETT riktig. Men mener hun helt generelt at hun har barn, så er ET riktig.

Og NEI, jeg har- selvsagt- aldri slått mitt barn!

Skrevet

Må slenge dritt ja? Og visst du synes det er spesielt og reagere på at noen slår barnet sitt, da bør du gå å legge deg!

Skrevet

Hehe.. fantastisk at du retter på folks grammatikk når du ikke vet forskjell på og/å selv :DD

Skrevet

Er enig med hun ene som skriver her...til deg som vet at svigerinnen din eller hvem det var, slår barnet sitt...ta ansvar!

Skrevet

Man kan sende bekymringsmelding til barnevernet, for eksempel..

Skrevet

Det er faktisk forskjell på et barn, og ett barn. Såe.

Skrevet

Man slår / dasker / klinker / fiker ALDRI til barnet, UANSETT hvordan situasjonen er. Det kan ALDRI rettferdiggjøres!!!!

Skrevet

Om noen har slått barna sine, så er det jo ingen som skriver om det her.

Blir litt som å gå forran noen som blir steinet, du vet du kommer til å bli truffet.

Skrevet

Nei, ikke slår jeg ungene, verken i sinne eller som et kalkulert virkemiddel i oppdragelsen.

Skrevet

Kanskje du burde tatt deg utdanning som norsklærer siden du er så glad i å påpeke folks skrivefeil?

Da får du nok lære deg pedagogikk samtidig også, og lærer at man ikke skal påpeke skrivefeil på et forum.

Det finnes mange med dysleksi her i vårt land, og sikkert mange her inne på forumene.

Jeg er sikker på at deres selvsikkerhet ikke akkurat vokser med dine korrigeringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...