Gå til innhold

Ballast fra sitt tidligere forhold...... sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en vanvittig kjekk og morsom fyr som har alle kvaliteter som jeg leter etter i en fremtidig mann, men han har levd i et veldig åpent forhold med sin esk og har holdninger og tanker rundt det temaet som plager meg litt.

Et eksempel er at det har vært vanlig at de sammen har delt seng sammen med andre jenter.

Noen av disse jentene ( tidligere elskerinner da) har han ennå god kontakt med og har han ennå innimellom på besøk og overnatting,

jeg kjenner jeg har vanskeligheter med å svelge at han skal ligge i en seng sammen med disse og har sagt ifra om det. Egentlig har jeg vanskeligheter med at han har dem som gode venninner ennå men det er vel kanskje noe man bare må akseptere når man møter noen med en slik fortid??

Noen av dere som vet hvordan jeg best kan forholde meg til dette?

Har tenk å si at jeg egentlig ikke vil vite om han har hatt sex med de han har på besøk eller lignende...

Huff håper dere har noen tips her.... skal dit på besøk i dag og vil snakke om dette da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om jeg ikke hadde følt meg komfortabel med det, noe jeg absolutt ikke ville gjort, så hadde jeg sagt at det kom jeg ikke til å finne meg i, og dersom han ville hatt meg måtte han fint latt fortid være fortid, og begynne på ny frisk.

Det finnes måte på hvor mye man må svelge av kameler

Skrevet

Våkne opp, da! Synes du det er akseptabelt at kjærsesten din har andre jenter på overnatting og at han har sex med dem? Virkelig?

Du må i grunnen diskutere dette med deg selv først, tror jeg. Vil du ha det slik i framtida også? Eller vil du begrave hodet i sanda og håpe at det går over?

Hvor er verdigheten din, jente? Her har du bare to valg, enten aksepterer du fiull pakke (altså at han gjør som han vil med hvem han vil) eller så er du tydelig og sier fra at dette kan du ikke leve med.

Nå kjenner jeg ikke deg, men likevel: Dette er du for god til! Vis at du er verdt bedre enn dette!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke sagt at det er greit han har sex med andre når vi er sammen.

MEN han har jenter som han har hatt sex med for flere år siden på besøk og disse overnatter hos han også fordi de bor et stykke unna.

Jeg hadde aldri godtatt at en jeg er sammen med har sex med andre enn meg. Bare så det er helt klart her.

Skrevet

Jeg tror neppe han slutter å leve det livet han har gjort tidligere, selv om du setter det som krav hvis det skulle bli noe mer mellom dere. Jeg mener du bør slå fra deg han som aktuell partner ettersom du ikke aksepterer at han har sex med andre (hvilket gjelder de fleste her i verden), for jeg mener; hadde du klart å STOLE på han, når han feks.har tidligere elskerinner på overnattingsbesøk og han sier det ikke er skjedd noe?? Nei, hold deg unna - det er mitt råd til deg!!!!

Skrevet

hjelpes.. her hadde jeg bare sagt stopp med en gang. Enten får han kutte ut overtnattingsbesøk av disse tidligere sex venninene.. ellers hadde jeg funnet en annen fyr.. fins vel bedre fyrer enn det her.. hvis han ikke skjønner slikt selv liksom.. antenner må han vel ha... uff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...