Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Småtassen vår skal sove hos bestemoren sin i natt før aller første gang - og han blir 1 år om ei lita uke. Hadde aldri trodd jeg skulle kunne løsrive meg på akkurat det der, men nå er vi så slitne, overarbeida med både oppussing og jobb, og lite nattesøvn med en urolig gutt som våkner ofte,, Han sov helt flott fra han var 6 mnd til ca 9 mnd, men etter det så har det vært en veldig styr på natta. Så håper han er snill i natt så hun får litt søvn;) Hvor gamle var deres små da dere hadde dem borte for første gang?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Min jente var 6 mnd første gang vi forsøkte på overnatting, men det gikk ikke så bra. Hun var vel 7 mnd når hun sov hos min søster første gang. Da gikk det strålende:)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Det går nok så fint skal du se!! blir godt å få slappet av litt for deg... Min eldste sov vekke når han var vel rundt 6 mnd, det var hos farmor og farfar, det gikk kjempe fint og han har sovet der mange ganger etter det han storkoser seg hos de, og er veldig trygg! det går fint det der kos deg og slapp av!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2009 Ja jeg tror og håper det skal gå fint, og uansett så overlever hun nok en natt med litt bråk. Og småen er veldig trygg på bestemoren sin, så han pleier å kose seg veldig sammen med henne:) Håper det kan gå fint, så går det ann å fortsette å få litt avlastning på natta;)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Minstemann sov borte for første gang for 2 uker siden, og da var han 3,5 mnd.. Det tror jeg eldste også var, og hun har et fantastisk forhold til besteforeldrene sine. Ser de hver uke, og har nylig vært på overnatting på hotell i Sverige med dem Storkoste seg:) Er 3 år nå. Jeg tror og mener det bare er sunt og positivt for barn å bli vant til andre familiemedlemmer/besteforeldre i tidlig alder. Og det er veldig deilig for dere voksne å få litt alenetid:) Han koser seg nok som bare det! Er bare vi mødre som bekymrer oss unødvendig for de små Nyt kvelden!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2009 Takktakk, ja det er nok bare mamman som er litt bekymra, hehe. Mannen min syntes det var på tide nå Men det er jo annerledes for dem. Har ingen problemer med å låne ham vekk på dagtid, er bare denne natta som har vært ei skrekk siden han somsagt sover dårlig. Men tvi tvi!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 Minsten er snart 16 mnd. og har enda ikke vært på overnatting. Eldstejenta var 10 mnd., tror jeg. Ingen av besteforeldrene er overivrige til å ha dem, så da blir det slik :-(
klg,2 boys now:) Skrevet 3. oktober 2009 #9 Skrevet 3. oktober 2009 her er eldstemann 4.5år og lillemann 10mnd å ingen av de har ligget bort noen gang.mest pga meg som ikke har hatt behovet.men også pga manko på barnevakt som de kunne ligget hos.
Blåmandag¤ Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Det går helt sikkert fint. :) De to minste mine, som er 2 år og 7 mnd har aldri sovet borte, har ikke sett behovet. Men besteforeldrene (mine foreldre) sov hos oss en natt da mellomste var 10 mnd. Eldstejenta sov hos faren en gang i blant fra hun var 11 mnd, det blir litt annerledes.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Her sov eldste over hos besteforeldre når hun var 18mnd, yngstemann er 13mnd og det er fortsatt lenge til det er aktuelt.
mamman til to gutter Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 Mini sov hos besteforeldrene første gang når han var ca 6mnd. Da la de han, men vi kom dit i løpet av natta og sov over der vi også, men mamma skulle ta han når han våknet om natta og ville ha mat. De gikk over all forventning og han våknet ikke kl 3 og ville ha mat som han alltid gjorde ellers, han sov godt til klokka var over 7 om morgenen... Det går nok veldig bra med sønnen din også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå