Gå til innhold

har vondt helt nederst i magen, hva er det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste dagene har jeg vært litt "øm" helt nederst i magen, jeg kjenner det når jeg setter meg ned som regel.. kan dette komme av lungeetennelsen jeg har? da hoster jeg ganske mye, å kanskje jeg blir støl på en måte?? eller kan det komme av at vi prøver å bli gravide nå.. (1 pp)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at du er støl etter å hoste så mye ja, jeg ble veldig støl når jeg hostet mye og det var ikke noe særlig.. Men det kan jo være en liten spire også da. Hvilken dag er du på i syklusen din nå? :)

Skrevet

litt usikker.. hehe.. er litt ny når det gjelder det.. men jeg hadde siste mens 11 sept. så jeg trur jeg får mensen rundt 11 okt. tenkte å ta en test rundt da =)

Skrevet

Jeg får vondt i 2-3 dager helt nederst i magen pga eggeløsning. Har lest at noen kjenner dette, og regner med at deg er det jeg kjenner. Ganske fint å kjenne dette, så vet jeg akkurat når jeg har eggeløsning :)

Skrevet

hmm.. ok, litt rart, fort jeg trur jeg hadde eggeløsning forrige uke, iallefall i følge den eggløsningskalkulatoren... men dette med syklus, er det hvor mange dager det er fra første dag i siste mens til første dag i neste mens???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...