Gå til innhold

Trenger litt hjelp...Er det noe håp her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig tok jeg en G.test fra billigtester. 8/9/10 dager over IKM... før tiden gikk ut kom det opp en VELDIG svak lyserosa strek (sånn nesten med en gang ca 20 sek..) og den ble jo såklart sterkere, men ikke før tiden var gått ut...

så da er den negativ da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har virkelig trua på at du er gravid:)

Gratulerer:) Kjøp en digital så er du ikke i tvil:)

Å lykke til!!!

Skrevet

hvis det ble farge med en gang høres du jo gravid ut,men har kanskje lite pcg enda...?

jeg ville tatt en test til (digital) på morgenurin imorgen har jeg vært deg:-)

lykke til!!!

Skrevet

Høres ut som du er gravid for meg :) fikk sånne svake rosa streker på billigtestene i nesten 1 1/2 uke etter at jeg fikk "gravid" på cb digital.

Så tror du kan regne med å være gravid ;o) gratulerer deg ihvertfall forsiktig! :)

Skrevet

Det var i hvertfall en lysrosafarge på den (som etterhvert ble lys lilla sånn som kontrollstreken, men ikke like sterk da..)

Tar en ny test på mandag, så får jeg bare håpe! Men må da være en grunn til at TR er 10 dager forsinket, og at jeg er småkvalm, trøtt og øm i brystene- får jeg hvertfall håpe da. :)

Skrevet

tror nok vi kan si gratulerer med graviditeten;)

fikk å svak strek på billigtest,men klar gravid på cb digital.=)

Skrevet

Hei, grautulere!

Det var nå utrolig mange som ble gravid av IKM uke 39.

Du har sikkert bare hatt eggløsning til en annen tid enn forventet og derfor tar det flere dager over IKM før streken vises. Men nå vises den jo, så jeg sier lykke til og håper jeg og mange andre her inne kan følge etter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...