Gå til innhold

Jeg vil SOVE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kvalm når jeg legger meg ned, og finner inhen behagelig liggestilling heller. Og sånn skal jeg gå i 5 uker til.. Gullet kommer til å få en utslitt mor fra dag 1 :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg!!

Om det er en trøst er du ikke alene. Har ikke sovet mer enn 2-4 timer i døgnet de siste 7 ukene på grunn av en smertefull skiveprolaps. Jeg har 4 uker igjen av svangerskapet. Tar en dag av gangen fordi jeg er redd for å miste motet.

Lykke til videre i svangerskapet -håper situasjonen bedrer seg.

Skrevet

Jeg også.. har det egentlig helt fint, men småvondt i ryggen, bekkenet, noen ubehagelige kynnere og alt annet som hører med etter 39 ukers graviditet holder meg vååken.. Tenk, nå er det lørdag morgen, samboeren sover ut, og her sitter jeg på soffa'n med strikketøyet og BiM. Hadde vært deilig å sove..

...men OK, jeg har det egentlig ganske fint. Babyen kommer når den kommer. I mellomtiden kan jeg nyte stillhet og rare, fine forventninger...

Skrevet

Har hatt det slik jeg også, men det har gått over de siste par ukene. Jeg la meg for meg selv, og siden da har jeg sovet bedre. trodde det ikke skulle ha noe å si, i og med at magen, halsbrann, tissing og alt mulig annet plagde meg om natten. Men etter at jeg la meg på en madrass ved siden av senga, så har jeg sovet mye dypere. Jeg har også gått MYE mindre på do. Kanskje er det tilfeldig...??

Skjønner veldig godt hvor slitsomt det er. Jeg trodde aldri jeg skulle får energien tilbake. Var så forferdelig uggen. Men nå sitter jeg her, 1 uke til termin, og føler meg i toppform! :) Det er håp!

Skrevet

jeg vet!!!!! jeg også!!!!!

er i uke 33 og er så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. heldigvis sover barnet mitt på 18 mnd fremdeles på dagen så nå i høstferien hvor bhg har vært stengt har vi sovet middagslur sammen. de to timene fra 11-13 er gull verdt for meg. og så drikker jeg nesten ikke noe etter kl 18 på kvelden, det hjelper på de utallige toalettbesøkene. og sist men ikke minst, barnet sover stort sett gjennom hele natten og det er vidundelig med de 8 t sammenhengende søvn.

men likevel er det ikke nok! vil sover mere!! :-)

Skrevet

Jeg var sånn helt til uke 38. Da satt jeg hos jordmor og gråt for jeg var så fortvilet. Følte meg helt gal i huet tilslutt. Men plutselig snudde det. Jeg har ikke sovet noe mer, men når jeg først har sovet så har jeg sovet godt. Jeg er nå 40+5. Føler meg uthvilt og klar til fødsel og baby =)

Hold motet oppe (selv om det er vanskelig) og lykke til =)

Skrevet

Vet virkelig hvordan dere har det. hvis jeg spiser noe senere enn kl 8 (og da må det kun være lett kveldsmat), så får jeg ikke sove pga halsbrann. Var ute og spiste i går og lå våken (satte meg opp og ned i senga) til kl. 04.. Jeg merket at jeg ble forbannet og demotivert. Skal prøve å ikke sove noe på dagen i dag, Kanskje jeg sovner utslitt i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...