Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 http://www.side2.no/sexogsamliv/article2638475.ece Haha dagens! Noen som har noen bra hevn historier å komme med? Jeg kasta alt han hadde ut mens han var hos den dama han knulla. Også kløppte jeg av knappene på skjortene hans. Han var bra flau da han kom hjem og fant klær og tinga sine på parkeringsplassen da naboen så på.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 har aldri tatt sånn veldig hevn på ekser jeg...hvorfor kaste bort tida på å være bitter? beste hevnen er vel å finnen noen andre å være lykkelig med, slik at xn blir uten betydning!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Hah, jeg syns sånne hevnaksjoner sier mer om hevneren enn om eksen.
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Den beste hevnen min var å la elskerrinnen beholde han.
Mom2Two Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Utrolig bra kommentar forresten, at din beste hevn var å la elskerinnen beholde ham..hehe:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Si meg er det en 14åring som har skrevet det innlegget i den linken hi la ut? Haha så patetisk...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 fy deg.. kalle det der hevn.. det minste jeg har gjort mot eksen var å ligge meg kompisen hans mens han stod utenfor og grinet. det verste.. mmm.. var vel å forlate ham og være lykkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå