Gå til innhold

Tidenes merkeligste julepresang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor til jul fikk vi kinobiletter+ barnepass av et vennepar av oss, hittil har de aldri hatt anledning til og kunne passe barna våre og betale for de berømte kinobilettene vi "liksom" fikk. Lurer på hva jeg skal finne på til dem i år i julepresang?? Noen som har noen gode forslag? Kanskje gi dem det samme som vi fikk og også late som vi aldri har tid og være hverken barnevakt eller betale for kinobilettene??

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller gi det samme og faktisk gjennomføre det...regner med noe dårlig samvittighet vil få litt fart i sakene!

Skrevet

Kanskje heller en 3 retters på Bagatelle uten at vi er barnevakt, kan friste mer??

Skrevet

Gjør som faren og stemora mi gjorde til meg.

Kjøpte en moské i keramikk til å ha telys i på postordre verdi 49,- .

Det var en av mange presanger jeg har pakket opp fra dem som har gått rett fra gavepapiret og i søpla. Feirer jo aldri jul sammen så de vet jo ikke at jeg kaster stort sett alle drittingene jeg får.

P.s

så funker det ikke å gi dem flotte presanger tilbake. De bare tar ikke hintet. Prøv samme mynt kanskje?

Skrevet

Da svigermor jobbet for et hygieneselskap fikk jeg intimservietter og noe annet dill. Jeg var 18 år og ble veldig flau når jeg pakket opp gaven sammen med familien min...

Skrevet

Seriøst: Hvorfor ikke foreslå at dere dropper julegaver i år? Hvis dere ikke feirer julaften sammen.

Spør de om "hvorfor", så bare kom med nøysomhets-argumentet. At det blir litt mye gaver, selv om det dreier seg om opplevelser. At dere prøver å kutte ned på antallet.

Det argumenterer de neppe imot, men artig hvis de begynner å snakke om hva dere fikk av dem i fjor :-)

Skrevet

En venninne av meg fikk engang EN (1) skulderpute i julegave. Ikke at det hadde vært stort bedre å få 2 skulderputer, egentlig. Dette anser jeg for tidenes merkeligste julepresang :-)

Skrevet

haha, lo godt av den Oktobernurket! :D

hm, jeg har fått skikkleig bestemor-parfyme engang. sånn liten glass"flaske" på 20 ml, som ikke var i noen form for innpakning.

så ut som om noe som var tatt fra noen sitt skap :P

Skrevet

Har sluttet å gi julegaver til hverandre vi. Bare til barna.

Skrevet

Lillebroren min fikk russisk-språkkurs av ei tante da han var 5 år.

Skrevet

Jeg fikk en gang en bok av farmoren min som het "Tornerose sov i hudre år". Utenpå var det bilde av en avkledd dame liggende på en seng. I taket var det en torn med blod som dryppet ned på damen. Boken handlet om narkotika og prostitusjon, og den inneholdt råe sexbeskrivelser.

jeg var 7 år da jeg fikk boken, og turde ikke ha den inne på rommet mitt...

Skrevet

Gi dem gaven tilbake... så kan de ta med ungene sine på kino og betale for det selv :)

Skrevet

Hva med å kjøpe noen særdeles flotte klær på billigeklær.no

De har utrolig mye fint der! selv om de er gnine og gir dere en dårlig gave,så kan dere slå til med å gi en flott tilbake. God jul!

Skrevet

Om ikke merkelig så iallfall ekstremt korttenkt.

Var en sønn som ga sin dødssyke far med dårlige tenner og en haug av medisiner å ta hver dag en pose karameller og en boks vitaminer.

Fy f... jeg blir så provosert, må da være mulig å tenke litt merå.

Men det var uansett bedre enn året før.

Da fikk han ingenting fordi sønnen hadde ikke hatt tid til å kjøpe noe...

Skrevet

hadde ei gammel dame som farmoren min kjennte..hun gav rare gaver, det var ikke jul uten disse gavene altså, for vi synes det var veldig morro vi :) på noen av pakkene sto det: jente 8-12 år..og neste jente 13-17 år..osv..hehe.. og onkelen min fikk rosa sokker, jeg fikk den gammeldametrusa med prikker på, søskenbarnet mitt fikk ei ruteskjorte som lukta fjøs og gammelt loft av, og alle fikk en sjokkolade hver som gikk ut på dato året før :P hehehe ..morro..stakkar dame egentlig

Skrevet

ha ha ha ha ha... virkelig personlige gaver... hi hi hi! jente 8-12... ha ha ha...dagens...

Skrevet

Pleier å få veldig fine og brukte gaver av bestemor til jul, à la sausenebb med gammel inntørket saus + mange fine fater (les ildfast form) og duker hun har funnet på loppa. Er jo sååå synd at det skulle bli kastet når vi kunne bruke det....he he

Eller når babyn vår på 5 mnd får et brukt glasskrus med masse godis, kjærlighet på pinne, sjokolade som er hvit men skulle vært brun, drops, lakrids....

Skrevet

Hørt det selges billetter til romferge.. noen hundretusen dollar pr. stk. men det spiller vel ingen rolle.

Neida. La nåde gå før rett, så blir det så mye hyggligere i lengden.

Skrevet

Morsom tråd dette;)

Tja, har vel ikke fått så mange rare gaver. Men min farmor pleide alltid og snike inne sjokolade uttgått på dato i julegavene våre...Utenom det så hadde hun en ekstrem rar smak i klærne som hun gav oss. Kjøpte samme type klær til oss som hun selv brukte..

Skrevet

Jeg fikk en varmeovn av min daværende kjæreste. Jeg var 15 år! Det var ikke akkurat det som stod høyest på ønskelista mi:P Men nå tar jeg den frem om vinteren og ler godt hver gang jeg ser den:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...