Gå til innhold

jeg kjenner jeg har faatt nok!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt stoerste oenske var aa ha en familie, en kjernefamilie hvor alt var bare godt. naa tror jeg at jeg kaster inn haandkleet for godt... jeg har faatt nok! jeg er lei av aa faa skylda for alt som er feili forholdet, lei av aa faa skylden for alt, tydeligvis er det aa be han om aa gaa ut med soepla nok til aa knuse en doer... den doera er min feil, ifoelge hans ressonement! for engang skyld foeler jeg meg sterk nok til aa gaa fra han.

ikke tro jeg gaar fra han pga. en doer, det er en av tusen ting!!!!!!!!! jeg skal bygge opp ett godt og trygt liv for lilletroll og meg!

den eneste grunnen for at jeg har holdt sammen med han i flere aar er fordi jeg har foelt det som et nederlag aa vaere en splittet familie... det har endret seg!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!! Du klarer deg bedre alene!

Skrevet

tusen takk! det tror jeg faktisk, kjenner det skal bli godt aa bare vaere to, ha det mer stabilt...

hi

Skrevet

Lykke til. Høres ikke bra ut.

Skrevet

takk:)

kjenner at det er et lite nederlag, men tror alt blir verdt det... jeg har tross alt litt selvrespekt:)

takk igjen...

hi

Skrevet

Jeg hadde glatt gått fra en som har så liten impulskontroll. Hvis du ikke klarer det alene er det krisesentre rundt omkring i landet som kan hjelpe deg å ta det første skrittet ut i frihet.

Det finnes langt værre ting en en splittet familie og det kommer fra en som elsker familien og setter det å holde familien sammen svært høyt. Husk du kan altids lage en ny familie selv om den ikke er helt biologisk satt sammen, det finnes mange flotte menn der ute som ikke knuser ting hver gang de blir opprørte!

Ei venninne av meg er fortsatt oppgitt over moren sin som ikke gikk... pappaen hennes slo henne aldri men han pleide å kaste tallerkener i veggen når han ble sint.

Lykke til, fortell oss hvordan det går og husk at venner er til for å brukes.

Skrevet

ja kom deg bort og nyt livet med lillen, ikke noe psykiskt godt å få skylda på den måten der, gjennom det samme selv, og har nettopp kommet meg unna, og nå begynner jeg å stoooorgleder meg til å bo alene med mitt barn, åååh herregud det skal bli godt å få bestemme selv ;)

lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar...

det er det jeg tenker i mitt stille sinn at ikke alle menn er saa aggressive og har saa mye temprament... jeg tror at om jeg har det godt saa faar lilletroll det stabilt og trygt ogsaa...

hi

Skrevet

Lilletroll får det utvilsomt bedre når mammaen hans har det fint og ikke bare det.... man skal ikke kimse av hva småtroll får med seg av voksen oppførsel. Han skal ikke gå rundt og passe seg hele livet for at far ikke skal få et raseri utbrudd. Man skal ikke behøve å analysere stemningen her dag man kommer hjem fra skolen før man tørr å puste skikkelig ut. Flott at du tar tak i problemet.

Du kan altids jobbe med forholdet etter at du har flyttet. Det finnes 12 trinnskurs for å få bukt med temperament, men da må han være godt motivert. Håper virkelig det orndner seg for deg... ser jo du skriver på annet tastatur, er du i Norge?

Skrevet

du er en liten engel i natten:)

tusen takk! er heldigvis i norge, fikk han med tilbake her naar jeg forsto at ting kanskje ikke blir saa godt fremover...

hi

Skrevet

Lykke til :o)

Håper du klarer å skape et godt liv for DEG selv og for barnet ditt.

Det krever mot å gå fra (har vært der selv, men heldigvis uten barn den gang da..), men ikke fall tilbake for fristelsen av lovord.

Snakk med noen før du går, slik at du har noen å støtte deg på!!

Det var min feil, og gang på gang gikk jeg tilbake siden jeg holdt det for meg selv. Når jeg endelig fikk fortalt det til noen, ble alt helt annerledes. Da hadde jeg motet i meg.

Lykke til! :o)

Klem

Skrevet

Flott, godt å høre. Mye greiere når man kjenner systemet og kulturen til fulle.

Alle har noen gode sider, det er lov å elske disse sidene selv om man bruker hode og slår fast at denne personen ikke gjør familien godt og at man derfor må man lage en geografisk avstand til vedkommende. Xer fingerne for at du har mot til å gjøre det du vet er rett.

Skrevet

tusen takk alle sammen:) dere er virkelig god stoette i natten! takk for all forstaaelses, det er virkelig med tungt hjerte at jeg tar denne besluttelsen!

hi

Skrevet

Sender deg en stor klem og massevis av forståelse.

Du skal ikke leve i 30-40år med en mann du frykter, og barnet ditt skal ikke leve i et hjem hvor mamma har øyne som lyser av frykt for hver gang det blir en liten diskusjon.

Barnet ditt kommer til å få det mye bedre i oppveksten med en stefar som har kontroll, enn en far som gjør mors liv til et helvete.

Ta kontrollen over livet ditt :o)

Familielivet betyr NULL i den store sammenhengen, hvor den ene parten ødelegger familielivet når det består av frykt.

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Kan jeg spørre hvor BF er fra? Er i et multikulturelt forhold selv, og sliter med noe av det samme som du har gjort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...