Gå til innhold

Hvis 2-3 mannfolk sitter i en bil....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og du merker at de kikker i speilet eller snur seg i vinduet for å se deg, tenker dere at det er "positiv" kikking. Dvs at de snur seg fordi de synes du var noe å se på.

Her jeg bor har jeg et par-tre ganger møtt på den samme bilen med noen gutter som jobber her i kommunen. De parkerer bilen sin til lunsj der de jobber og det er akkurat samtidig som jeg henter barna mine der de er. Har merket de siste gangene at de snur seg skikkelig i bilen (to av dem) og jeg føler meg egentlig litt brydd. Lurer liksom på hva i huleste de ser på (kan fort legge til at jeg har en skikkelig lav selvtillit og synes ikke jeg er noe særlig å se på, men jeg er omtrent midt på treet)....

Det er jo fullt mulig at de snur seg for å se en stygg dame....??? Eller gjør man liksom ikke det? Hadde jo vært et pluss for selvtilliten min om jeg hadde visst at de hadde gjort det av andre grunner...!!!!

Hva hadde dere trodd hvis det var dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De snur nok seg fordi de synes du er fin å se på=)

Skrevet

Det kom nok an på aldern tik mennene. Gutter rundt 25 hadde jeg regnet med så på meg ... menn over hadde jeg regnet med så på bilen min.

Skrevet

En man gidder ikke å snu seg etter ei stygg ei.Så kos deg med at de titter.

Skrevet

Disse er nok rundt 25....det er de som sitter i bil. Jeg går på fortauet.

pffft....jeg får nok aldri vite. Dumt bare at jeg tenker negativt med en gang og har lyst til å synke gjennom jorda.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...