Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 eg lurer bare på åssen eg kan finne ut om kjæresten min er utro.. eg har det på følelsen at typen min er det han er mye på pc om kveldene, og når eg kommer luker han pc med en gang, om mobiltelefonen hans, om den liggjer på boret og han ska eks på do eller noe tar han med seg den. og han jobber veldig mye overtid, og nå har vi fått en baby sammen og han er veldig veldig flink med hun:). eg veit ikke bare ikke åssen eg ska spørre han, da svarer han bare " det er eg vel ikke" og bla bla bla.....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Høres ut som om han har noe å skjule om han tar med seg mobilen på do...Hadde prøvd å konfrontert han med detl.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 han jobber nok ikke på overtid!!! han er ute å puler vettet av noen som ikke har fått barn, og som ikke lekker melk og som har en fin slank mage uten et eneste strekkmerke!!! så når han ligger å sleiker denne lekkre dama, så tenker han på hvor dum du er som ikke aner noen ting!!!!! han blir sikkert å dra fra deg snart uansett!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jævlig kjekk du anonym over her.. Goes around comes around sier jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Saklig.. hva med å sjekke Mob når han sover!? Om du ikke tør å spørre?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 jeg som er 23.38 jeg kunne ikke pule på et år når jeg var gravid. på grunn av kvalme, bekkenløsning osv. jeg sendt typen til en venninne av meg som er singel!!!! han fikk pult så mye han orket da!! nå har jeg blitt slank igjen, nesten ingen strekkmerker, og trangere enn jeg noen ganger har vært!!!! så nå puler så det vi greier!!!! så det trenger jeg ikke å bekymre meg for;)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Uten forvarsel tar du mobilen hans og sier "må bare sende en melding fra mobilen din jeg, det er noe galt med min" Da gir du ham ikke noe valg. Han kan ikke si nei til det. Så later du som om du skriver melding, og sjekker mobilen. Finner du noe så sier du, "Nei, jeg skjønner ikke mobilen din, havner inn på inbox/anropsliste jeg" (alt etter hvor du finner noe) Og så later du som om du i det øyeblikket oppdager det som er muffens, da kan du konfrontere ham med det. Ikke prøvd dette selv, men vil tro det funker.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 hvorfor skal du ødelegge all moroa hans!!! latt han kose seg.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Sjekk mobilen hans når han sover! Så kan du late som ingenting hvis du har antatt feil. Det finnes ikke noe værre enn å mistenke utroskap. Finn ut av det. Lykke til! Ps, du teite anonyme som måtte sende typen din bort fordi du ikke kunne pule i en periode: Du var tydligvis ikke verdt å vente på! I følge min elskede kunne ingen ha målt seg med meg uansett, så han ville ha ventet, om så det var i to år. Stakkars deg, ditt dumme, lettlurte nek.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 00.24 hahaha.. du tror du vet alt!!! hvorfor ska jeg tvinge han til å vente?? sex er deilig. bare fordi jeg var dårlig så skulle det gå utover han!!! hahah vi bruker å ha masse trekant med venninna mi!!! typen min har en kompis som jeg bruker av ogtil også er skikkelig deilig!! anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå