Mor Frøya Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 De siste to timene har jeg begynt å lure på om noe virkelig kan være på gang... Jeg har 19 dager igjen til termin, så helt usansynlig er det vel ikke... Har de siste ukene hatt mye kynnere og til tider "mensverking", sånn av og på. Mye stikkinger der nede også. Hodet er bekreftet festet og det er ca. 2 uker siden magen "sank". Har fått 2 runder med modningsakupunktur også, så kanskje er det det som har satt kroppen skikkelig i gang? Vet ikke jeg, altså, om dette er "the real thing" eller bare ordentlig modning. Hva tenker dere? Slik kjenner jeg det (siste 2 timer): Skikkelig ubehagelig mensverking i ryggen. Kynnere med varierende styrke som kommer tett, men litt uregelmessig. Noen er akkurat som middels rier (slik jeg husker dem fra første gang), hvor magen strammer seg og gir et press nedover, bygger seg opp og har en klar start og en klar avslutning. Andre er litt sånn vanskelige å "få tak på", de er mildere, og det er ikke lett å si helt klart når de begynner og når de slutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå