Gå til innhold

Lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begått mitt livs største feil. flere ganger.

jeg har en samboer, vi har vært sammen i 4 år, bodd sammen i 3.

elsker han over alt på jord(!!!!) men allikevel har jeg altså vært utro.

den første gangen var med en kompis av han. det betydde ikke noe, og var rett og slett bare en feil. senere ble jeg dønn forelska i en annen av hans kompiser., eller, han var vel mer en felles venn av oss begge.

vi ble alstå stupforelska i hverandre, og hadde masse kontakt gjennom mobiltelefon. kjæresten viste om det...

må tilføye noe ganske vesentlig,- jeg og typen hadde hatt problemer en god stund pga noe han hadde gjort. noe jeg aldri kan tilgi ham for. jeg sliter atpåtil veldig mye psykisk, har vært innlagt på sykehus flere ganger pga det...

en kveld braket vi altså sammen i en stor krangel, og jeg slo opp på flekken. for å komme meg vekk ble jeg med min "nye flamme" vekk derifra. vi lå sammen, det var helt naturlig for oss.

da jeg og typen ble sammen igjen fortalte jeg han ingenting. han aner fortsatt fred og ingen fare.

nå er samvittigheten min så svart at jeg drikker hver dag, har gjort det siden dette hendte, 4mnd siden...

men d føles som om det ville være egoistisk å si noe. jeg ville føle meg bedre. men han da?

kan ikke si at det bare var en engangsforetakelse, for det hendte hele 3 ganger. vi hadde også ett tett følelsesmessig forhold. jeg har også lovet "min nye flamme" å ikke si noe.. men...

jeg føler meg motbydelig, jeg hater meg selv, jeg kan ikke forstå at jeg har gjort noe slikt! jeg som hater utroskap!!

jeg elsker han så sinnsykt, vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta et valg. Enten sier du det, og blir ferdig med det. Eller så tier du stille og blir ferdig med det.

Skrevet

ta deg sammen! det er mitt råd.

hvis du elsker samboeren din så er det jo litt merkelig at du i løpet av kort tid har vært forelsket i og ligget med andre synes du ikke???!!

Skrevet

Synes ikke du skal si noe for det hjelper ingen av dere. I tillegg til det du bærer på nå så må du bære på at du har såret han også.

Utover det så tror jeg vi gjør disse tingene for å såre oss selv for vi vet jo at det ødelegger alt. Har selv vært der og vet hvor vondt det er. Men det er likevel galt. Men det blir på en måte en form for selvskading.

Ta et valg og lykke til:-)

Skrevet

Syns du skal skjerpe deg kraftig jente!

Det er vanlig å bli betatt av andre selv om man er i et forhold, men du bestemmer selv om du skal ligge med alle du syns er kjekke.

Du ødelegger for deg selv, og du er selv ansvarlig for dine handlinger. Så vær voksen og ta deg sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...