LivetErEnLek Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Kjøper vanligvis i sverige, men nå er jeg helt tom og kommer meg ikke over før til tirsdag. Skikkelig dårlig beregning i og meg at jeg har ett barn med total matvegring og det eneste hun vil spise er velling. Har prøvd å lage tynn grøt og gi henne det, men det smaker tydligvis annerledes, for hun brånekter. Drikker alle slags vellinger. Ser at hipp har en maisvellig som de selger i norge, men jeg har ikke funnet den i butikken. Noen som vet hvem som har denne eller andre vellinger for den slags skyld? Hun tolererer heldivis nestles drikki,men kan jo ikke drikke den fem til seks ganger om dagen i 4 døgn heller....
Babyønske �� Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Eneste plassen jeg har sett velling er på Ica Maxi. Tror det var Hipp sin, men er ikke 100 % sikker.
Enknerteiertogenspire Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Du kan jo bruke vanlig grøtpulver og blande litt tynnere... det gjorde vi.
Collette Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 På Ica Maxi har de låglaktos maisvelling.
LivetErEnLek Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2009 Da blir det en tur på ica maxi i dag :-) Har prøvd å blande melk og grøtpulver, men det faller ikke i smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå