beibiboom Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 åhhhh, det er så deilig bare!!! Nå skal jeg endelig hvile meg og hente uante krefter til fødselen:-) Andre som begynner i dag og bare er letta???
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 åååå det hørtes deilig ut! har ennå 6 uker til permisjon, gleder meg veldig:)
ch88 Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 hørtes veldig bra ut ja. vil også ha permisjon snart. enda to uker igjen her med jobbing
Millan83 Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg startet permisjonstiden i går jeg også Har vært sykmeldt en stund nå da, men går liksom over en ny milepæl føler jeg når permisjonstiden har startet! Gleder meg til å se lille venn!
Draumsyn Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg startet permisjonen den 1.oktober og det er bare utrolig deilig å endelig ha overskudd. Deilig å kunne bruke dagene til å ordne alt i orden til prinsessa kommer. Nyt dagene dere andre også. Gleder meg veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå