enlitenpågang Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Vurderer å kjøpe en stasjonsvogn 2005 modell. Noen med erfaring?
Thea2005 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Hei! Vi har en 2003mod Renault Laguna stasjonsvogn, og vi er super fornøyde! Bilen har god plass foran, bak og i bagasjerommet! Har ei jente på 4 år, hun sitter nå i fremovendt sete, og har god plass til beina. Både sambo og jeg har god plass til beina våre, selv om dattera vår sitter i setet bak oss! Dra og prøvekjør en, så finner dere ut om bilen er noe for dere! Vi er iallefall veldig fornøyde=)
enlitenpågang Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Har akkurat vært å testa den. Den var fin å kjøre:) Virker som den har god plass til barnevogn +++. Lurer bare på om det er mye feil på disse bilene??
t+t <3 Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Vi har en Laguna 2000 modell og har hatt lite problemer med den. Jeg er enig at det er god plass både til oss og datteren vår. Anbefaler den bilen på det sterkeste
Mor for tredje gang Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Vi har hatt det før, men det var mye trøbbel med den. Jeg er helt enig med de som sier at det er god plass og den var jo veldig god å kjøre. Jeg var veldig glad da vi fikk solgt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå