Jojo x3 Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg irriterer meg støtt og stadig over at de som sitter i kassen legger chipsen fint til side, mens frukt og grønt som tåler lite klemming og støt ikke blir lagt til side. Hva syns du om dette? Er jeg rar som irriterer meg over det?
Jojo x3 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2009 Ja, da legger de kanskje en ting, men ikke det andre....Syns bare det er irriterende å få frukten/grønnsaker ødelagt.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Gjør mange merkelig ting her også. Som å legge noe til side, men ikke andre ting slik at når melka kommer til slutt og jeg har hatt storhandel og ikke blir ferdig og pakke før neste kommer etter så dytter de melkene hardt nedover slik at alle ting nederst ligger helt skvisa!! Men du kan jo kanskje si noe til dem. Jeg pleier å si at jeg skal ta vekk melka (f.eks) så blir det bedre plass. Eller du kan jo si til dem at det er fint om de legger frukta også til side slik at den ikke blir ødelagt. Eller så kan du begynne med en skikkelig strategi som å legge oppå de tyngste tingene først og frukt og grønt til slutt??
Jojo x3 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2009 Har faktisk gjort det denne uken, lagt de tunge varene først og så frukt og grønt! Skal gjøre det heretter!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 ja skal jammen meg jeg også prøve neste gang jeg handler hehe.. Har liksom ikke vært så strategisk når jeg handler. Har bare fått det unna gjort fortest mulig. For noen uker siden ble en pølsepakke ødelagt på samlebåndet pga mye press. da ba jeg om en ny og fikk det. Hun som satt der slengte virkelig varene nedover i en haug..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå