Gå til innhold

tror jeg har gjort babyen min er syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

`babyen er ikke en mnd engang..

merket i dag at hun var litt varm, hun er det enda.. tror kanskje jeg har smittet henne

jeg begynner å bli syk,... må jeg slutte å amme henne en liten periode og pumpe istede?

vil ikke smitte henne, men tror hun kanskje er smittet allerede.

jeg skal sjekke feberen etterpå hvis hun er varm enda, men hvor mye skal det være før jeg må ringe etter lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amm barnet, da vil h*n få i seg antistoffer (så lenge du ikke MÅ ta noe medisiner da)

Og er du i det minste bekymret for helsa til barnet ta en telefon til legevakta, de er der for deg!!!

Gjest sug lut
Skrevet

Amm i vei, det er det beste du kan gjøre. Følg med på at hun får nok drikke. MÅL feber, ikke anta fra å kjenne på barnet. Er hun utilpass og over 38, paracet stikkpille av riktig dose, max hver fjerde time. Følg med på allmenntilstand. Har hun ordentlig feber sover hun ikke alene i natt, da trenger du å følge med, lette på dyner etc. *God bedring til begge.

Skrevet

Så lenge barnet er under 3 mnd'er bør du kontakte lege ved feber uansett.... Å amme er nok noe av det beste du kan gjøre for barnet når det er sykdommer rundt, så fortsett med det :D

Skrevet

Jeg hadde vært kjapp på tlf. til legevakten om babyen min på under 1 mnd. hadde fått feber.

Hvertfall for å ha noen fagpersoner å snakke med, så tar de beslutningen om dere burde komme inn, de kan også i hva dere skal følge med på.

Husk at barnet må ha bra med væske, de kan fort bli dehydrerte når de er så små.

God bedring til begge :o)

Skrevet

takk for svar :)

hun virker ikke som om hun er syk, det er bare at hun føles litt varm.

men takk for gode råd

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...