Let's hear it for the boys! Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 "Overhørte" jeg i dag. Det var selvfølgelig meningen at jeg skulle høre det, da det var myntet på meg... Gikk hjem fra barnehagen med sønnen min og magen min, og tre gutter på ca. 20-21 år gikk forbi oss et stykke unna. Den ene spirrevippen serverer denne kommentaren og de andre FNISER! Som en gjeng med fjortiser! Ja, vi har hatt masse SEX!! Hadde jeg lyst til å si...
Ravna Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 20-21 år, og fniser av noe slikt? Vel, da vet du hvem som IKKE har hatt sex! Er liksom ikke så festlig lenger når det ikke er så mystisk.
Odine! Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 20-21 år er alt for gammelt for å synes det er morsomt.
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det var jo det jeg også reagerte på Det gjorde jo det hele veldig morsomt.
mamman til to gutter Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 "Jøss, hva er det du har gjort?" var en av de første kommentarene jeg fikk når jeg var gravid sist fra tilnærmet ukjente som turte å kommentere at jeg var gravid. (Jobber med pasienter og det var en pasient jeg hadde sett 2-3ganger tidligere.) Og jeg også tenkte at joda, jeg har gjort det du tenker en gang for å få til dette, men for all del ikke flere ganger for det eneste man oppnår ved å ha sex er jo å bli gravid...
CMH Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er 20 år og ville IKKE ha syntes at det var morsomt. Men ikke uvanlig at guttebasser i den alderen er barnslig heller da Gravidmager er jo det fineste som fins
nr 2 på gang i mai Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Fikk og en teit kommentar av en mann på butikken, han sa gi den dama pølse, skjønte ikke hva han ville med den, men sendte et stygt blikk, og kona hans ble kjempeflau... Men signerer Ravna, da vet man ihvertfall hvem som IKKE har sex..
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2009 Haha! Ja, ikke sant? Det var DET jeg skulle ha sagt! Å, den etterpåklokskapen!
Ravna Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Fikk forresten en kommentar da jeg var høygravid med min første. Var bare 19 år, og det hendte folk tittet litt. En dag stanset en ung mann (20+) meg på gata og spurte om jeg hadde spist noe jeg ikke hadde tålt! Jeg svarte så knusktørt jeg kunne at såvidt jeg visste hadde det ingen ting med spising å gjøre. "Men noe du BURDTE ha spist, kanskje?!", fulgte han opp- hva han nå mente med det. P-piller, muligens? Men hadde altså aldri sett fyren før.
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2009 Herregud, folk blander seg inn i de rareste ting!
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Hæ? Den skjønte jeg ikke.. Du står med kulemage og han sier: "Gi den dama en pølse?".. Hehe, mulig jeg er kort nå, men hva i alle dager mente han med det?
Tøysetipp Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var flau da jeg skulle fortelle min far i en alder av 22 at jeg var gravid. Jeg hadde pult :-O Ler av det den dag i dag. Neste gang kan jeg skylde på legene.
Fillerya Skrevet 2. oktober 2009 #13 Skrevet 2. oktober 2009 Alt som er godt blir en tjukk av, kunne du bare svart:-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2009 Å. det var driiiitflaut! Jeg kunne like gjerne ha sagt "pappa, jeg har hatt SEX!" Hans første reaksjon var faktisk "jammen, jenta mi, hvorfor brukte dere ikke prevensjon?" Gah!
Ravna Skrevet 2. oktober 2009 #15 Skrevet 2. oktober 2009 Åh, fantastisk svar, Næsningfrua! Skal ha det i minnet dersom jeg kommer i den situasjonen igjen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 #16 Skrevet 2. oktober 2009 hehe... høres litt som min samtale med en venninne (som er her inne). vi skulle hjem fra skolen. og står i rulletrappa på oslo S og diskuterer hvor ofte man kan spise sushi. hvor hun mente vær dag og jeg mente at det tok bort litt av magien om man spiste det vær dag. også samenlignet jeg det med sex. altså at om man har sex vær dag så blir det ikke så spesielt mer. og venninnen min var selvsakt helt uenig og mente begge deler gikk flott vær dag hvor på mannen forand oss snur seg å sier at han er uenig med venninnen min i at man ikke kan spise sushi vær dag. men er enig med henne i at sex vær dag er flott. hehe.. det ble bare så komisk
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 2. oktober 2009 #17 Skrevet 2. oktober 2009 bare guttetasser med masse hormoner sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå