Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 http://restart.blogg.no/ Hva syns dere? :-)
cherry coke Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Nydelig!! Dette kledde du veldig godt! For en fin hårfarge. Jeg har alltid hatt lyst på slik hårfarge, men jeg kler det ikke. Du var lekker rett og slett=)
petite fleur Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Du var veldig fin! Rødt er sprøtt;-) Også synes jeg robot-tolkingen din var kul :-)
Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2009 Åhhh tusen takk, nå ble jeg glad:-)
LadyLuck & Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 digger den fargen... lyst å farge mitt jeg nå...
Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2009 Farg det da:-D Jeg var veldig klar på at jeg ville at det skulle være oransje, men ikke så oransje at det ble unaturlig. Det er klart det er litt knall i begynnelsen, men jeg elsker fargen likevel. Og så er jeg ikke akkurat den bruneste personen jeg vet om, og oransje hår passer jo godt til hvit hud;-)
:-)))) Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Du var kjempefin med den fargen....jeg har ikke fullt så knall farge, mer rødbrun med den er naturlig. Får mange komplimenter på fargen min, men selv synes jeg den er kjip....henger sikkert igjen fra barndommen da jeg fikk mange stygge kommentarer på det. Synes dere virkelig sånn farge er fint?? Jeg synes den var fin på deg, men klarer ikke å akseptere den på meg selv.
Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2009 Vet du hva? Oransje naturlig hår er den fineste hårfargen jeg vet om. Jeg har alltid beundret og lagt merke til jenter med rødt hår, det er så nydelig! Jeg kan jo aldri få en sånn naturlig farge, så dette er det nærmeste jeg kommer. Men jeg føler det passer veldig godt til huden min fordi jeg er så hvit. Prøv å glemme kommentarene fra barndommen (selv om jeg vet hvor jævlig vanskelig det er siden jeg har opplevd det selv!!) og sluk til deg hvert eneste kompliment du får! Jeg er sikker på at du er nydelig!
:-)))) Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Takk for oppmuntrende ord, jeg velger i dag å tro på deg. Men det er dager hvor jeg føler at folk ser på meg og tenker det helt motsatte, føler liksom at det er det som er i tankene deres. Og noen ganger tror jeg at folk sier at det er en fin farge, bare for å være snill....dumt, men tankene mine kommer før jeg får stoppet dem. Men i morgen skal jeg tenke som deg, takk for dine gode, oppmuntrende ord. De gjorde faktisk mer enn du kan ane!! Og selv om jeg gjentar meg selv, du var utrolig fin med den fargen og du utstråler en ytre og en indre skjønnhet man ikke ser så veldig ofte. Synes jeg! Ha en fin helg!
LadyLuck & Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 hadde denne fargen (ca) før, men da var jeg ti kg mindre.. er vel redd for å bli skuffa..
StorkeMammaen Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Stilig!! Jeg har også fårga håret rødt, mer rødt enn oransj. Litt deillig med forandring ja.. Men du,, kom du videre i x-faktor eller? evt hvor lang kom du? Mener bare å spørre om så langt de har kommet på tv altså.
Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2009 Åh tusen takk, nå ble JEG utrolig glad! Det var utrolig fint sagt. Jeg kjenner igjen følelsen din så alt for godt, og det er veldig sårt. Det er ikke bare å legge vonde barndomsminner langt bak i et skap og glemme dem. Husk at de færreste kommenterer at du har en fin farge hvis de ikke mener det! Hadde de ikke likt den, hadde de mest sannsynlig ikke sagt noe:-) Jeg ønsker deg en strålende helg, og håper du klarer å se lyst på livet. Jeg er skikkelig dårlig til det selv, men jeg prøver å øve meg på å heve hodet og smile litt, det gjør så utrolig stor forskjell:-)
Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2009 Det viktigste er å føle seg vel:-) Jeg skulle gjerne ønske at jeg veide ti kg mindre, som jeg gjorde for en stund siden, men jeg føler meg bedre med meg selv når jeg ser bra ut på håret. Storkemamma: Jeg kom ikke lengre enn til hovedauditionen. Var ca. 1000 på precast og jeg var en av de 200 som kom videre derfra, men det er jo ikke noe særlig å skryte av;-) Av de 200 skulle 25 gå videre til Oslo, så det var jo selvsagt et veldig lite nåløye.
Ajam Skrevet 2. oktober 2009 #16 Skrevet 2. oktober 2009 Måtte jo også inn å se på håret ditt da Kjempe tøft, du kledde det godt Tittet litt mer på bloggen din, hvor har du kjøpt Coater regn frakken? Jeg må bare ha en slik..
Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 2. oktober 2009 Tusen takk alle sammen, så søte dere er:-) Stearin: Den har jeg kjøpt på Twisted:-)
Ajam Skrevet 2. oktober 2009 #18 Skrevet 2. oktober 2009 Hmm.. En rask google søk så fant jeg twisted i bergen. Bor i oslo jeg da.. Kanskje jeg kan ringe de? Hvordan er den i str? Jeg er 169cm høy, slank som deg
Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #19 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det er en bergensk butikk, og jeg kjøpte den i fjor MEN jeg mener det er en regnjakke de har hatt i mange år fordi den er klassisk! Så jeg hadde absolutt tatt en tlf til dem. Den er stor i str, for jeg er ikke særlig tynn (men takk for kompliment;-)) og jeg har XS. Den er veldig god, og så er det fôr i den så den er ikke så kald som mange andre regnjakker:-)
Ajam Skrevet 2. oktober 2009 #20 Skrevet 2. oktober 2009 Takk takk.. Da blir det tlf til Bergen i morgen
Monajenten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #22 Skrevet 2. oktober 2009 Lykke til, håper du får tak i den:-D
Aliena Skrevet 3. oktober 2009 #24 Skrevet 3. oktober 2009 Du kledde det kjempegodt. Veldig fin farge (har den samme selv;-))
Monajenten Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #25 Skrevet 3. oktober 2009 Åh tusen takk:-D Nydelig farge ja:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå