Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 snuppa er 9 mnd, fyller 1 år i desember og kan ikke gå ennå, men lærer det nok i løpet av den nærmeste tiden. hun har et par jogge sko som hur har på ute for å ikke fyse på beina. men bør vi kjøpe vitersko? hvilke str da? de hun har er str 18, men for store,.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 jeg hadde ventet til hun faktisk gikk med å kjøpe vintersko. Frem til hun går, hadde jeg brukt ullsokker og sånne sokkesko (reima har til 200 kr). Stonz er også en mulighet. Å finne vintersko i mindre str enn 18 kan jeg tenke meg blir vanskelig.. Superfit har i str 18 (barnas hus og skoringen har superfit).
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 tenker bare når hun skal være ute i bhg å sånn, viss hun skal sitte på bakken. men kanskje lurt å vente litt, har joggesko og ullsokker og tøfler, finner sko i str 18, men tror ikke det finnes i mindre:P
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 skoene skal ideelt sett ikke være mer enn 1,5 cm lengre enn foten (det skal være 1,5 cm å gå på), så jeg ville ikke kjøpt større enn str 18 dersom de er for store. Men på en annen side, så kan du jo kjøpe nå, men jeg ser at de som nettopp har lært å gå inne, ikke klarer å gå ute med sko (jobber på småbarnsavd).Mens med sånne sokker, går det mye bedre. Sko er noe herk å krype med også Men et tips; kjøp skikkelige gore-tex sko, som kan brukes når det regner også. Støvler er noe herk på så små barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå