Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Hva gjør man da? Pappaen til mine barn har fått "diagnosen" i dag, men vi vet jo ikke noe mer enda.. Skal på sykehus og sjekke mer, men vi vet jo ikke om det tar dager, uker osv.... Klarer ikke tenke på at det faktisk kan være alvorlig:( Siden vi ikke vet noe enda..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Har dessverre ikke noe fasitsvar til deg, men det kan jo være lurt å ta en prat med fastlegen hans, og få litt mer utfyllende informasjon om diagnosen. Og en prat med NAV hadde sikkert vært lurt, viktig å forhøre seg om evt støtteordninger i forbindelse med sykdom. Håper det går bra med dere!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Huff, så tøft da. Vent til dere vet mer før dere forteller noe til barna. Fortell ikke mer enn et barn kan forstå og fordøye. Lurt å få hjelp av profesjonelle til dette. Klem til dere og lykke til.
BettyBoob Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 send meg en pm så skal du få en link av meg...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Barna er så små så vi kommer ikke til å fortelle noe spesielt til dem. Bare at pappaen er syk, så får vi ta det som det kommer (når vi vet mer).. mortilseb06.... står ikke noe send melding? må jeg legge deg til som venn først? har ikke peiling:/ litt blond på sånt, hehe
Tante Blås Squaw Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, hva gjør man? Tar en dag av gangen, passer på å kose seg sammen med familien. Hadde kreft selv da Vesla var 3 år. *klemmer*
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Ja du har nok rett der! Får gjøre det beste ut av det:) Tenke positivt til vi vet noe mer ivertfall, hjelper ikke ta sorgene på forskudd..
Tante Blås Squaw Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Tenke positivt er absolutt en god idè! ) Har de mistanke om kreft, eller har de fastslått kreft og trenger bare finne ut hvilken type og grad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå