Tøysetipp Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 At vi flytter i morgen. Nå synes jeg synd på alle rundt meg. Det har jo vært trist å 'ta farvel' med det livet her. Hvor vi er vant til å ha nær kontakt med venner og familie. Nå vil jeg bare at mamma skal holde rundt meg og si at alt vil bli bra. ha ha. Ofh,jeg blir så stor:-p
Tommage♀♂ Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Flytter du langt? Koselig at du får deg samboer da=) Er babyplanen lagt på is, eller fortsetter dere sammen? Intet svar-press altså, er bare nysgjerrig;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 *holder rundt deg og sier at alt vil bli bra* noen ganger må man gjøre ting, selv om man egentlig ikke tør, ellers er man ikke et menneske bare en liten lort det kommer til å gå bra. du skal begyne et nytt liv og du skal få være del av noe større en deg selv - en familie
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Vet hvordan du har det. Det er KJIPT å dra fra alle sammen! Oh the guilt!
Tøysetipp Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2009 He-he,takk for det :: fornøyd - kloke ord:-)) Vi flytter 3 timer unna. Ikke allverden da. Babyplanene er der, men one step at the time.. :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Nå må du slappe av Gurinne! Vi er jo ikke langt unna da... Kommer jo til å ses ofte fordi om!) Selv om du er 3 timer unna er jeg aldri langt unna allikevel:))
cherry coke Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Du er tøff, modig og satser på din egen lykke=) Kanskje det er på tide? Dette går så fint og dere kommer til å få det veldig flott!
Tøysetipp Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2009 Det er jo naturligvis helt rett. Ja ja,over-emosjonell :-)
Mom2Two Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Det kommer til å gå så fint, snuppa! Sender deg mange styrkende og varme klemmer Skjønner godt at det eneste som virkelig hadde dugd nå var en mammaklem:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå