flypapir Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Kommer helt an på fasongen på tunikaen synes nå jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det stemmer jo det. Men det er jo mange som mener at en egentlig bare ser større ut når en går i litt vide klær, selv om formålet er det motsatte..
Mrs. Bouquet Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Kommer helt ann på fasongen til personen syns nå jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Hvilken figur må en ha for å kle tunika da, synes dere?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Veier man 100 kilo er ingenting slankende.....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Motsatt... Ihvertfall fikk den en venninne av meg, som egentlig er veldig tynn, til å se gravid ut.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Tynne folk ser tynnere ut og tykke folk ser tykkere ut. Ikke ett smart plagg, men mange trives i det og trivsel er jo halve greia. Du er hva du tro du er:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Tunikaer m legg under bysten gjør hvem som helst gravid. Men det finnes fine fasonger som er flatterende og slankende, så det er bare å lete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå