Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 om Moland og French? Ganske urovekkende spør du meg........ Plutselig syntes jeg ikke så synd på dem lengre
TangaPer med rosa underbukser Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 De er så skyldige som de kan få blitt, men dødsstraff blir kanskje i overkant likevel.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Ja,er vell noe med det... ikke at jeg trodde de var helt skyldfrie, men det gjør noe med meg å se slike videoer.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Signerer TangaPer her
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 anbefaler deg å se denne videoen fra guttas treningsleir.. kanskje får du et nytt inntrykk av dem... eller en bekreftelse, kommer an på hva du tenker om dem..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Sympatien min for de gutta er nå helt borte....la de gro igjen der nede....vil ikke ha de hjem til Norge lenger nei! Men ønsker ikke at Kongo skal få noen erstatning da.....det kan de drite i!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 kanskje en ide og legge med linken http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/se-nye-eksklusive-bilder-og-video-fra-french-og-molands-treningsleir-2935866.html
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Så familien fortjener ingen erstatning, dersom de faktisk drepte forsørgeren? Man får erstatning i drapssaker i Norge. Hvorfor i all verden skal de ikke få det i Kongo, der de antakelig har mye mer behov for det?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Tror du virkelig Kongo hadde gitt de pengene de ønsket til familien til den drepte???? Neppe! Selvfølgelig ønsker jeg at familien skal få erstatning men det var vel ikke de som krevde 3000 millioner!! Det var landet Kongo som krevde det!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Nei, staten Kongo skal selvsagt ikke ha noe. Finnes ikke hjemmel for noe slikt i internasjonalt lovverk. Familien er en helt annen sak. Er to ulike krav, det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå