nr 2 på gang i mai Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Tenkte å bruke ca 150 kr.. Vet ikke om det ergutt eller jente enda:) Er helt blank nå, føler det blir så lite..
engajente Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 En ting som kan virke litt dumt, men som foreldrene nok vil sette stor pris på, 4pk bleier fra Kiwi. eller noe annet sted. kommer helt sikkert til nytte
mammamammamammamor Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 eller ei sånn bleiekake, det er så tøft, kjøpe no sokke og luegreier på tilbud og stappe oppi, en body ol, men det er kansje litt dyrt
mammamammamammamor Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 eg ønsker meg da ullbødyer og ullstrømpebokser, ullsokker ol
♥♥♥ Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 en leke foreslår jeg. snella har en sjiraff fra Lamaze som er kjøpt på toys`r`us. koster 169 kr. snella elsker den. de har bie, hund og noen andre dyr også tror jeg
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 jeg hadde kjøpt en ullbody og en ull-lue, evt en ullbody og en leke
♥♥♥ Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 ullpledd er også en slager forresten. de har det blant annet på apotek 1, men vet ikke prisen...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 jaaa, det hadde jeg helt glemt Jeg kjøpte et lite ullpledd gjennom libero i november 2005 (kosta 149 kr), og det har jeg brukt kjempemasse til mine 2 vinterbarn. Søsteren min fikk et likt et, fra janus, og hun har også brukt sitt mye.
rima Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Et fint fleecepledd eller hvitt helseteppe. Jeg har maaaaange pledd til lillegutt på tre måneder og bruker de masse! Ullpledd er jo selvsagt også en kjempefin gave, men spørs om du finner de så rimelige?
nr 2 på gang i mai Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2009 Tusen takk for mange svar, blir nok noe ullgreier da, selv om jeg føler det blir litt lite, men er bare venner langt uti gjengen, så går nok greit!
CMH Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Babyteppe fra Kid Blå eller rosa. I fleece eller helseteppe! Gullverdt. Ble mye brukt her. - Bleier, rett og slett. - Ammeinnlegg i ull og a-creme, til baby og mor. - Nattdrakt i ull kanskje? Siden det nå nærmer seg vinter. Vi fikk lite klær i små str her altså, men kunne fint ha ønsket meg mer i 56/62! Fikk så mye klær i str 74..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå