Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Naboen har fått sitt første barn.. Vi snakker sammen når vi ses. Det er ikke påtrengende å lever en gave tro? Kan jo bare henge den på døren.
trillelille Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Det syns jeg er en veldig koselig ting å gjøre, jeg hadde satt pris på det om jeg var naboen
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, da tar vi oss en liten handlerunde i morgen:o) Redd hun skal synes det er overveldende med all oppmerksomheten.. Men, jeg kan henge den på døren da. Takk for svar.
It's all about me Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg hadde likt det veldig godt )
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg hadde blitt VELDIG glad! Det finnes ikke noe koseligere enn vennlighet fra "fremmede."
*toppris* Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 kjempekoselig! fikk selv blomster av naboen her;) sier bare hei og preiker løst når vi treffes (eldre ektepar).. kjempekoselig!
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2009 Hihi, da blir det babyshopping i morgen. Koselig!! Takk for svar. Klem
*Molly mus* Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Det hadde iallefall jeg satt pris på:-) Koselig av deg det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå