Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 jeg ammer jenta mi på snart tre uker.. men det virker som om det bare er den ene puppen som produserer nok melk... for den ene puppen er sprengt stort sett hele tiden og den andre er liksom helt myk og det virker ikke som om det er så mye melk der... hva skal jeg gjøre for å få litt mer balanse i det?? jeg prøver jo å amme på annenhver pupp, men den med lite melk produserer så sakte i forhold til den andre liksom.. hva gjør jeg da??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Du kan jo prøve å pumpe den "tomme" puppen innimellom ammestundene (og om du er redd tuppa ikke får nok melk, så kan du jo prøve å gi henne den på flaske eller kopp, eller spare i frysa). Når det er sagt så blir ikke nødvendigvis stabiltproduserende pupper så sprengte - når ammingen min var på plass var det mykt både her og der, med mindre det gikk mange timer mellom hver gang det ble tømt. Og, det går fint an å amme på bare en pupp også, om det skulle være sånn at den ene ikke "virker" ) Lykke til, og grattis med lita jente )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå