Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Kjøpte viking til begge to, og satser på de blir like bra som tidligere modeller. Gore tex dager på Skoringen, så vi har spart noen hundrelapper i forhold til full pris. gjør ikke noe det :-) Eldste har skofus vintersko også, men en eller annen tex membran. MEN de er ikke like slitesterke og ikke garantert vanntette. får være ekstrasko tenker jeg. Bra fottøy er viktig.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jepp det er sant. Begge gutta mine har Ecco goretex. 2 par hver
Ksenia & Anjem Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Tja? Kjekt å ha? hehe...Tenkte å ha ett par ekstra itilfelle jeg ikke får vasket eller tørket skoene til dagen etterpå i bhg.
It's all about me Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Kjøpte til begge ungene der igår. Venter på det tilbudet der hvert år.
Magandang anak ko Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Kjekt å ha ja, men dyrt:o) Jeg vasker ikke skoene, og har investert i skotørker til 199,. Funker fint det, og slipper to par;o)
Ksenia & Anjem Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Skrev litt feil..det er storebror som har 2 par..Kjøpte det ene på salg, så det ble ikke så svimlende dyrt
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Mye koster de da? Str?
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Har også kjøpt viking goretex til frøkna i dag! er superfornøyd med den skoen!! kjøpte ikke på salg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå