:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 i korte glimt føler jeg det letter. at jeg er fornøyd med den lille familien vi er. men sånn i 98 % av tiden tenker jeg "baby,baby, baby, baby" det skinner så mye igjennom at sønnen min later som han er baby :/ og det er jo langt fra bra. huff.. jeg vil ha baby nå, men alt som er av fornuft sier nei :/
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er helt kurert !!! Har en på 5 år og en på 1,5 år. Men vil nok alltid savne å ha en bitteliten baby å snuse på, men aldri nok til å ta skrittet helt ut.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 var det lillebror som kurerte deg?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Nei, forsvinner nok ikke =P Men mulig det forsvinner til sommeren her da =P lille babyen min kommer i slutten av mai=) Mulig det blir nok å gjøre med en på 20 mnd og en nyfødt da ja!
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jepp ! En nydelig, men særdeles viljesterk liten tass. Det er vanvittig stor forskjell på ett og to barn. Ihvertfall mine.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2009 hehe.... men det hjelper jo ikke meg det minste jeg vil få den til å gå over uten å få baby
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2009 mai baby må jo være perfekt om det er jente så kan hun hete may jeg blir gal snart... hehe
Tommage♀♂ Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Sånn har jeg også hatt det, ble kurert etter min yngste. Han er også særdeles viljesterk, og virkelig en håndfull, for å si det sånn. Har vært sinna fra han kom ut omtrent, haha! (han altså, ikke jeg) Nå er han 2,5 år, og jammen begynner det ikke å rasle i eggstokkene igjen. Jeg ønsker en baby! Men ikke enda... Må vente til sinnataggen har begynt på skolen;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 He he:o))) Du er nå god! Vi skal prøve på en til om 2 år. Inntil da så bare koser jeg meg med en.. Tenker over hvor godt vi egentlig har det nå. Vi reiser, gjør som vi vil, ingen barn som krangler og har det egentlig bare supert! Men, når det er gått et par år, så skal jeg prøve å omstille meg igjen! Men, jammen er det deilig med bare ett barn også!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2009 hihi... det er sånn jeg prøver å tenke også. men det er forbanna vanskelig... hehe jeg vedder på at du og jeg blir gravide samtidig
Fire småtroll Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Tror aldri den babysyken helt forsvinner jeg... Har det helt omvendt av deg da, 98% av tiden er jeg helt ferdig med babyer (har et troll på 7 mnd som aldri sover), men av og til glimter babysyken til. Kjenner det er helt vemodig at jeg aldri skal oppleve det igjen, og er helt misunnelig på de som har en helt nyfødt liten krabat å bli kjent med Vet med meg selv at når minstemann vokser til litt og forhåpentligvis sover hele natta kommer babysyken tilbake for fullt. Men ærlig talt, fire barn er nok! Må jo sette sluttstrek en gang også.... Men det er stor fare for at jeg kommer til å bli en helt tullete bestemor en gang i fremtiden, må nok passe meg så jeg ikke tråkker svigerdøtre på tærne ja
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er nesten babysyk selv jeg. Men bare sånn "åh, skulle ønske plutt var litt mindre igjen". Men når jeg tenker meg om og husker ammestress, søskensjalusi, at jeg syns det er vanskelig å gi begge ungene alt jeg vil gi dem (av meg selv altså, kan jo ikke dele meg i to) og at alle skal følges opp når de begynner på skolen osv, da blir jeg svett i trøya, gitt :oD Jeg vil jo bare ha toppen på kransekaka, ikke alt arbeidet som ligger i bunn :oD Når det er sagt så var jeg babysyk altfor lenge før plutt kom - var klar 5mnd etter eldstes fødsel, men ble ikke gravid før over 2 år senere :o/ Så jeg har vel hatt min dose av babysykhet, haha :oDDD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2009 hehe... apropo dette med svigerdøtre så håper jeg menn kan få barn alene innen den tid jeg tror også jeg kommer til å blir verdens mest tullete bestemor men forhåpentligvis får jeg mange egene barn og kanskje noen fosterbarn innen den tid men jeg vil ha NÅ! huff.. nesten så jeg tenker at jeg skal drite i alt som er fornuftig og bare kline til
PAVEEL Skrevet 2. oktober 2009 #14 Skrevet 2. oktober 2009 jeg er ferdig med barn:-) føler meg komplett med de 3 jeg har. er i grunn deilig å holde nye babyser uten å kjenne eggstokkene klirre;) bare kose med de, uten å ha noe ønske om flere selv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 2. oktober 2009 hehe... det er felt å være babysyk. og nå er liksom ikke småen noe jobb mer heller. så jeg har masse tid til å tenke på at jeg er babysyk hehe din er så liten at babysyken nok kommer tilbake og biter deg hardt i rompa om en stund det burde finnes en medisin mot dette!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 2. oktober 2009 hehhe.. det tror jeg på PAVEEL! den dagen jeg føler det sånn skal jeg drikke meg full på champanje i lykkerus
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 2. oktober 2009 #17 Skrevet 2. oktober 2009 Halve familien min har bursdag i mai! Så håper h*n venter til juni =P Men det er ei grei tid å få baby på ja tror jeg =D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #18 Skrevet 2. oktober 2009 ja da kan dere kose dere i sommervarmen
Rååååsa på ball Skrevet 2. oktober 2009 #19 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg tror aldri at min babysyke vil gi seg helt nei.. Har en veldig trassen 4 åring og en etåring som fortsatt er mer våken enn i søvne om natten, har også to harde svangerskap bak meg, men likevel så ønsker jeg meg inderlig to barn til. Hvor blir det av fornuften? det vil rett og slett ikke være rettferdig for de barna jeg har fra før å få flere (fordi jeg er sengeliggende i 9 mnd), men jeg er så babysyk at det gjør helt vondt likevel.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 2. oktober 2009 hehehe... jeg tror du og jeg trenger samme medisin mot babysyke Råååsa på ball
UnePune äntligen hemma! Skrevet 2. oktober 2009 #21 Skrevet 2. oktober 2009 Jada, når man har fått de barna man vil ha =)
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #22 Skrevet 2. oktober 2009 Etter vi fikk 3mann forsvant babysyken hos meg hvertfall ) 3 er helt perfekt for oss
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #23 Skrevet 2. oktober 2009 men det hjelper ikke for jeg vil ha MANGE og jeg er bare meg
Blåmandag¤ Skrevet 2. oktober 2009 #25 Skrevet 2. oktober 2009 Det tviler jeg på at den vil gjøre for meg. Men 3 barn er nok, det blir mye når alle tre er større og skal følges opp på skolen osv senere. Men om noen år, kanskje....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå