Gå til innhold

Noen som vet hvorfor jeg er så uvel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32+0 og er nesten daglig uvel. Føler meg kvalm og uggen, men ikke sånn sv.skapslvalm som jeg var de første mnd. Det skal sies at jeg har sv.dia og bekkenløsning, men bl.s er godt regulert og bekkensm. ikke så ille at det burde fremprovosere kvalme. Noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg følte meg også småkvalm...men ikke kvalm heller. Og uggen.

Og ringte til slutt jordmor for en prat. Hun sa det ikke var unormalt, da babyen kan presse og dytte på diverse inni oss, som gjør oss litt småkvalme innimellom.

Men jeg også følte meg akkurat som du beskriver det.

Er nok ingenting, men ring heller og prat med føden om du vil få litt ro i sjelen.

Lykke til

Skrevet

Jeg hadde det ikke så tidlig, men har fått litt av det nå på slutten. Har følt meg kjempeuggen (nesten som influensa), og følt kvalme. Men de siste par dagene har energien kommet tilbake for fullt (er 39+1) Det er nok som nevnt over at babyen presser på diverse organer.

Jeg kjenner det særlig om natten. Da blir jeg kjempekvalm. Andre ganger blir jeg så sulten at magen vrenger seg. Men så går det over når babyen har flytta litt på seg. Merkelig ;)

Skrevet

Tusen takk for innspill jenter! Det hjelper å høre fra andre at de også har opplevd det samme! :) Regnet med at det ikke var noe farlig eller noe, men veldig ålreit å få det bekreftet fra andre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...