Gå til innhold

I dag opplevde jeg det sprøeste ! Litt skummelt ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat som jeg fikk støt i magen, at den lille der inne lå med strøm pistol. Er vel den letteste måten å forklare det på. Samme inntense smerte å like kjapt over!

Noen som hvet hva dette kan være? Opplevde i svakere form før men da har jeg ikke reagert kun tenkt jaja sikkert normalt, men hva er dette ?

Kan skje når som helst , mest ved brå bevegelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få ligamentsmerter ved brå bevegelser, kan være veldig ubehagelig men ikke farlig..

Skrevet

høres ut som ligamentsmerter ja.. :) jeg får dette spes noen ganger når jeg nyser.. kjempe vondt! men helt ufarlig :) vist det er det da..

Skrevet

Akkurat som jeg skulle sagt det selv!! Strømpistol! Jeg er gravid for tredje gang, men har _aldri_ opplevd noe lignende. For meg kjennes det ut som det kommer fra magemusklene, altså utenpå livmoren. Og det skjer dersom jeg bruker magemusklene, og gjerne vrir litt på meg samtidig. Jeg spurte legen i går og hun mente det antagelig var en nerve som kom i klem når jeg brukte musklene. Ikke farlig ihvertfall.

Liggamentsmerter trodde jeg var mer de smertene man får helt nederst i magen ned mot underlivet, og de er mer stikkende, og de kommer ofte når jeg nyser. Dette med strømpistolen er helt annerledes, virkelig som å få strøm i seg!

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som får det. Vært litt bekymret her :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...