Gå til innhold

Sterk modningspuls og økt blodtrykk????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et innlegg at dette skulle være et tegn på at fødselen nærmet seg, men må innrømme at jeg aldri har hørt om det før.

Er det min eller bebiss sin puls som skal være sterk?

Og øker mitt blodtrykk når fødselen nærmer seg?

I såtilfelle er jeg langt unna....

Var hos jrodmor i går og der hadde jeg lavere blodtrykk en alle tidligere kontroller og på UL på sykehuset i dag måtte jeg drikke mangfoldige glass med kald saft for å få opp pulsen på bebiss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også lurt på det med modningspuls. var hos akupunktør på tirsdag og hun tok pulsen min og mente at jeg hadde veldig bra modningspuls og at jeg kom sikkert til å føde før termin. hva betyr det da? hvor lenge før? har også fått noe høyere BT, tror jeg ligger på normalen nå. før var det veldig lavt.

hvor langt unna fødselen kan jeg være da? vil det kanskje skje i løpet av neste uke? skal bli satt igang, vil ikke det hvis fødselen er veldig nær.

Skrevet

Jeg gikk 12 dager overtiden sist gang, og ble tilslutt satt igang. Fra uke 38 hadde jeg ganske høyt blodtrykk og var inne til komtroll hele tiden så tror ikke det har noe si om blodtrykket blir høyere. Virket hvertfall ikke sånn hos meg.

Skrevet

Jeg har fått vite av akupunktøren min at jeg har sterk modningspuls, og mye nedpress, og at jeg er fødeklar. Jordmor sier det samme, og at mitt økte blodtrykk vil si at hun tror jeg føder snart. Jeg håper da så INDERLIG at det stemmer!!!!

Jeg er overklar for fødsel, så får vi se da hvordan det går, håper at noe kan skje i løpet av helgen.

Skrevet

Hva i huleste er modningspuls??? Betyr det at pulsen min stiger når fødsel nærmer seg?

Jeg har hatt ganske høyt blodtrykk de siste ukene, men nå på tirsdag hadde det sunket betraktelig. Så tror det kan gå litt opp og ned selv om termin eller fødsel nærmer seg. Nå har jeg 8 dager igjen til termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...