marsprinsenmin<3 Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Idag når eg var på jobb fikk eg hodet til ett barn i høyre side av magen min, var vondt en liten stund så gikke det over ganske fort! Har ikke hatt vondt etterpå eller blødninger! Men da lurer eg på,om hadde fosteret på noen måte tatt skade av det skulle eg ikke hatt smerter eller blødninger da???? Må bare spør så eg gjerne kan slappe av litt
Nikki 75 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er ingen ekspert, men jeg vil tro at du ville merket det om det var noe galt. Babyen ligger så godt beskyttet at det skal veldig mye til å skade den.
marsprinsenmin<3 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 tusen takk, håper det gikk bra! det var veldig langt ute på høyre side også, så det var liksom ikke midt i magen...
Miranda01 Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Babyen er veldig godt beskyttet inni magen og tåler en god del, så tror ikke du trenger å bekymre deg noe:) Tror du hadde hatt mye større smerter og blødninger hvis noe gale har skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå