Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Og hvilken var favoritten ? Når jeg var liten gikk: Heidi Tøydukke Anna Punky Portveien 2 Fragglene Redda joppe Gullars Himann Favoritten var nok Heidi (litt fordi jeg heter Heidi),Punky og Himann . Og jeg hadde helt dilla på Julius
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Syntes Portveien 2 og Gullars var toppen. Og da jeg 13 år gikk "Alf" på tv- supemorsomt!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 To hus tett i tett Tøydokke Anna Berta Kalle Klovn Portveien
<3 Legoland <3 Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Og Postmann Pat. Min favoritt var Gullars, Postmann Pat og Portveien 2
Musemor med tre søte små Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Tøydukken Anna Lekestuen Fraglene Pernille og Hr. Nelson Pompel og Pilt Et puslespill, et puslespill det kan du pusle når du vil Labbetuss Mina Molvarpen
Tante Bassa Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er nok på alder med hun over her ;-) For jeg så på det samme som henne. Så også på: Colargol, Teodor og Klabb og Babb Favoritten var Colargol :-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Lekestuen :0) Og på svensk kanal gikk: "5 myror er fler enn 4 elefanter" ) Hehe... der lærte jeg meg lese som 5 åring!! Så gammel er jeg!! :0))
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Samme her :-) Også Leika, jenta fra verdensrommet. Punky, og JUL I SKOMAKERGATA!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, og Collargol og Teodor - selvfølgelig!!
Himmel og hav Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er så gammel at det ike var barnetv hver dag, og når det først var, så sendte de tidenes syretripp av et barneprogram : Pompel og Pilt! Jeg er fortsatt redd for den hylende babyen og Gorgon vaktmester. Ellers så var det Sirkeline og professor Baltazar og et overpedagogisk Lekestue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå