MissDolly-tobarnsmor Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Har fem dager til termin, men alikevel holder jeg på å krepere!! For over en uke siden hadde jeg tak i ryggen en hel dag, men de er totalt fraværende...selv etter både akupunktur og stripping.......Har hatt 2-3 cm i to uker nå, så hvorfor kan det ikke bare skje noe?? I tillegg har jeg - de to siste dagene - fått kommentarer som "å fytti nå er du enorm", "ser ut som det er to inni der jo" og høy latter etterfulgt av " herregud den står jo rett ut"...Føler meg dum! MEN jeg svarer hardt tilbake jeg altså, syns det er frekt å fornærme folk...Blir såååå irritert..... Det holder nå! Denne "jobben" er over nå! Føler jeg har gitt opp, og er såååååå dårlig humør............:-( *sukk* godt å få noe ut.......
septbaby09 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Om det er noen trøst går jeg rundt her med kynnere og mensmurring, og tlf hele forbanna dahen om noe snart skjer Og jeg er 13 dager over termin., Vi er ihvertfall flere som er fryktelig lei nå. Føler også at jobben liksom er gjort nå, hvor mye lenger tid trenger han liksom. Itillegg tippet de han 4 kg til termin, og på kontroller sier de fortsatt han er stor, så skulle ikke være det heller liksom.. Blir sainnsyk i hode her jeg går!!!!!!!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Er ikke like langt som deg, men ville bare gi deg medfølelse ! Jeg har 2 uker igjen og får høre: jasså du må være på overtid etc. av FREMMEDE..."artig"
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2009 ALL medfølelse til deg som er på overtid....respekt! og det kan være like krevende med to uker igjen også, særlig med stadig frekke kommentarer....... Det er jo ikke bare en fysisk jobb, det er en sykt krevende psykisk jobb også........ Syns vi fortjener gull, diamanter, blomster, glitter, gaver og all verdens kjærlighet faktisk!!!!!!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Helt enig.....egentlig 6 mill haha ! Neida, men det er tungt, man sover dårlig og man er dritsliten. Å gå gravid ER tungt på slutten, slik er det jo bare ! Man får vel i allefall blitt satt i gang dersom det ikke skjer noe og man er 2 uker på overtid, er det ikke slik ? Så sånn sett så vet man jo uansett hvor lenge det er igjen, men herrejemini....jeg hadde blitt sprø ! Hvorfor kan ikke det bare skje noe liksom ?!?!?! Fadern..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 PS: Jeg får faktisk litt hetta av å ikke vite når, for hva om sambo er der, eller vi er der eller eller ! Synes egentlig PENT de kunne gitt oss en dato på graviditetstesten: GRAVID - FØDSEL 16 oktober ! Feks. sånn, hadde jo vært så mye bedre...
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, en sånn test hadde jeg kunne betale myyyye for;-)
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2009 Det hadde jo løst myyyye....det å ikke vite og det å venteventevente er jo store deler av det som gjør oss sprø........!! :-) Er enda godt vi får en premie som er bedre enn gull og diamanter!!:-)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg syntes det er ekstra ille og vente når man får falske forhåpninger av lurekroppen sin:( Slimproppen min har gått, jeg har hatt sterke kynnere, 3cm åpning og tenningsblødninger i MANGE dager nå. Men ingen verdens ting skjer. Bekkenet har jo klikket enda mer. Får ikke snudd meg i sengen uten og skrike av smerte og nå har jeg jaggu begynt å fått vann i kroppen også. Ser ut som en ballong i tilegg til at det værker. Jeg skjønner deg veldig godt og jeg melder meg inn i; Jeg klikker snart.............har gitt opp............klubben:) hahaha...
awenka84 Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 huff.. det er ikke lett... føler meg som en hvalross.. og jeg er kun 34+1..
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Åh ja, jeg har enda 19 dager igjen (det virker som en eeeevighet!), og får støtt og stadig høre "Oi, du må vel være på overtid?!". Eller det klassiske "Når kommer den kula ut da?". Hvordan i himmelens navn skal jeg vite det, egentlig? Grr, grr! Jeg har heldigvis ikke noe særlig vondt i bekkenet lenger, men det kjennes godt i ryggen at babyen snart har nådd matchvekt! Dessuten har jeg blitt en liten vannballong sånn helt plutselig, hehehe. Men magen har sunket! Det må vel være et godt tegn? :-))
misscelia Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 jeg har også blitt strippet, og fra å ha masse kynnere m murringer, skjer det her ikke en dritt, det er helt stilt,, DET er irriterende det kunne spart meg den strippesmerten veit jeg
misscelia Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 tronheim-oslo ganger tolv sier de dette er,, svangerskap+fødsel,, tøffere enn gutta vi vettu=)
onehitwonder - Skrevet 3. oktober 2009 #14 Skrevet 3. oktober 2009 Forstår godt dere som etter dager med "tegn" på at noe er på gang likevel er like gravide og begynner å miste motet. Hadde bestemt meg for å ikke hoppe på den bølgen av kjerringråd for å få vesla ut, MEN det var inntil jeg var hos min jm på ons og akupunktur jm på tors. Selv om ul termin er om 14 dager og mens termin om 7, mente de ungen kom til å komme i løpet av helgen side jeg hadde god åpning og hodet var så langt ned at de mer eller mindre kilte henne i håret. Fikk beskjed om å gå hjem, få med sambo i senga og så regnet de med at jobben var gjort innen mandag. Som sagt så gjort, så i går hadde vi sex for FØRSTE gang siden januar!! (Sexlysten døde brått med graviditeten) Hadde jo trodd at det sjokket i seg selv skulle starte en fødsel momentant. Men her sitter jeg da, like sprekkeferdig og¨om mulig enda vondere i bekkenet. Så nå inntar jeg sofaen igjen og føyer meg tilbake til min plass i rekken og håper bare d blir fødsel rundt termin. Lykke til til alle dere andre som ligger flere dager forann meg i "køen"
septbaby09 Skrevet 3. oktober 2009 #15 Skrevet 3. oktober 2009 Etter ny sjekk idag, 14 dager over termin er jeg fortsatt ikke helt moden, men lovet siste frist blir mandag morgen, da blir det satt igang om ikke noe skjer før den tid.... Snakk om laaaaangt svangerskap!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå