Gå til innhold

OK, nå må jeg finne ny "hobby"


emilpågang?

Anbefalte innlegg

Startet denne uken med å psyke meg opp til å takle mer venting. Startet å lese en bok ( øya) og var snill med med meg selv, tok sol, farget vipper og bryn osv. Nå er boken ferdig, og jeg VIL føde. Men, siden jeg sitter her og skriver så har jeg ikke gjort det enda, så jeg må vel prøve å manne meg opp til en ny aktivitet hvis neste uke også blir viet til venting.

Skal jeg begynne å strikke et teppe, el lese en spennende bok?

Hva gjør dere? Noen tips.

Er det bare meg som ikke orker å være så sosial nå på slutten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår følgende;

 

1 - begynn å lage scrapalbum til babyen

2 - ha sex flere ganger om dagen hvis gubben er villig og du orker

3 - terroriser alle venninner som er på jobb med å sende laaaange mailer eller ring de :-)))

4 - bak kaker å legg i fryseren så du har noe å servere når det kommer barselbesøk, eller du blir fysen når du kommer hjem fra sykehuset

5 - lag julegavelister og julekortlister. Du får sikker ikke særlig med tid til det når babyen kommer

6 - sov

7 - shop

8 - gå tur i det fine høstværet

9 - sov igjen...

 

Jeg for min del sover, spiser og ser på tv. Hver dag kan være den siste før ting setter i gang, så jeg prøver å hvile så mye som mulig. Kjedelig, men sånn er det. Men så har jeg carpals syndrom i lankene, så det er ikke så mye annet jeg kan gjøre heller da.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med venting! Hvor langt har du gått over termin? Jeg kjeder meg også endel, men hadde først termin i går, så kan vel ikke begynne å klage riktig ennå. :-)

Jeg får tiden til å gå med å lese bøker, se filmer og serier jeg har lastet ned pluss litt gravidyoga hver dag. Og sånn går nu dagan! :-) Er jo maks 2 uker igjen nå, så er jo bare å glede seg nå! Har gått gravid i 40 uker, så da skal jeg jammen klare 2 uker til hvis det blir sånn!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå bedriver jeg tiden med husarbeid. Har ikke hatt så mye energi til det tidligere, men nå er energien på topp. Vasker og støvsuger hvert eneste rom. Rydder i kjøkkenskap, klær, blader og annet rot. Vasker badet, vasker klær, skifter på senga, vasket bilen innvendig osv. Sjelden jeg får gjort så mye husarbeid. Kan ikke huske sist egentlig....

 

Ellers har jeg nettopp fått panduro hobby katalogen tilsendt i posten. Skal nok få mye inspirasjon derfra. Bestille ting til scrapbooking, julekort og mye annet spennende. Har egentlig ikke drevet med sånn hobbygreier før, men kjenner at det klør i fingrene nå.

 

Også er jeg over middels interessert i interiør, så det blir til at jeg leser og koser meg med interiørmagasiner.( Kanskje jeg skal drømme om hvordan barnerommet skal se ut??) Med snopskåla og noe godt å drikke til. Jeg kjeder meg absolutt ikke. Men skjønner at man blir utålmodig. Nå har jeg begynt å se og kjenne etter tegn konstant. Går greit nå, fordi jeg har enda 1 uke til termin, men det blir nok en tålmodighetsprøve når jeg bikker 10. oktober ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...