*Molly mus* Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg og venninna mi skal kjøpe oss en STOR kebabpizza i kveld:-) Godt med en jentekveld:-)
2. gutten har kommet Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 I kveld skal vi ha hjemmelaget pizza, i morgen Tikka masala og søndag helstekt kylling (fra Rema, middag under 100lappen)
Piipii Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 I dag skal vi har kyllingsalat. I morgen vet jeg ikke sikkert, men har lust på noe salgs biff. Eller kanskje fajitas:)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 I dag usikker, søndag: sosakjøtt tipper jeg.. Lørdag: Helstekt indrefilet med ovnsbakte potetbåter (ikke frosne,men nyskrelte, krydra og bakt i ovenen av moi ) hjemmelagd rødvinsaus og salat.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 i dag hjemmelaget pyttipanne med pancetta, i morgen kylling, soendag.. noe lettvint
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Idag lazagne, med MASSE hvitløk. Mmmmmm OG Hvitløksmør på sprø loff. Imorgen, hmmm har ikke bestemt hverken lørdag eller søndag. Kanskje jeg får noen tips her?
erteposen + 4 Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Vi skal ha sushi på i dag, pizza i morgon og indisk lammegryte på søndag.
juddellihuddelli Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2009 Her var det mange gode forslag:) Fikk lyst på sushi, såg det var noen som skulle ha det i dag;) Noen som har prøvd å lage det selv her, med hell? Vi endte opp med Kylling Tikka Masala i dag, og biff med potetmos og sjampinjongsaus i morgen. Søndagen blir nok wok med det som finnes av ting og tang i kjøleskapet/frysen.
Mamma med to søte små Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Kylling tandori i dag. Finnbiff med tilbehør på søndag (tror jeg). I morgen ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå