Piipii Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Og trives dere? Har litt lyst til å flytte, men vet ikke helt hvor. Selv bor jeg på hasle (Oslo) og trives veldig godt her, men vil ha litt større plass bare:)
Dindagmamma? Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Eier du selv på Hasle kan du fint bytte ut en leilighet der med et romslig rekkehus/enebolig på landet;o) Bor selv i Ullensaker og mange hus her til samme pris som en leilighet der du bor:o) Men ja det er koselig på Hasle:o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 oppegård kommune. trives med mye, for det er en bra kommune. men folkene her er nok langt for høyereorentert for meg. har ikke tenkt å flytte med mindre jeg ikke har råd til å kjøpe her.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 På Kløfta. Trives? Tja, hadde vi ikke bodd i en leid liten leilighet ville vi trivdes. Hadde vi hatt en egen liten hage.. Men, vi kommer til å flytte for å få et stort hus og hage og forhåpentligvis nærmere familien! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå