Gå til innhold

Flere som har gode venninder som dere har blitt kjent med her på dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en jente her på dib i 2007. Vi hadde termin samme dag, og fulgte hverandre fra slutten av svangerskapet.

Vennskapet på dib, ble til vennskap på msn, som ble til vennskap på fritiden. Vennskapet på fritiden ble til middagsbesøk hos hverandre med mann og barn, som igjen ble til Sverigeturer, som ble til sydentur for begge familiene to år på rad. Mennene våres kom veldig godt overens, noe som gjorde det enkelt å finne på ting sammen alle sammen.

I august fikk hun en liten jente og idag fikk jeg spørsmål om å være fadder!

Dette ble fortalt i veldig korte trekk, men man merker fort om en person kan være en venn for resten av livet eller ikke. Mine venner fra skolealder forsvant når jeg fikk min første sønn, sikkert flere som har opplevd det.

Helt utrolig å tenke på at jeg fant min aller beste venninde på nettet!

Bra at en side som dette finnes =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg faktisk ståpels ;-) :-D

SÅÅÅÅÅÅÅÅ KOSELIG DÅ!!

Jeg har kontakt med noen på msn!

Skrevet

Ja! Jeg "traff" ei her inne og nå er vi venninner IRL ;-)

Skrevet

Jeg prata med ei på BIM når vi var gravide,snakka litt her på dib og,men mest på msn. Nå i sommer så besøkte jeg henne for første gang,og det var så kjekt! Hun var så snill og vi klaffa godt i sammen :)

Hun får invitasjon i bryllupet mitt for å si det sånn,kjempekoseligjente som jeg har blitt veldig glad i :)

Skrevet

Koselig å høre om flere her inne =)

Jeg er sååå glad for at jeg traff henne, hun er verdens beste :)

Skrevet

Ja, jeg har fått et par gode venninner her inne. Min eldste er jo 7 år, og da var forumet nytt og internett spennende. Møtte et par her inne da som jeg fortsatt har kontakt med. Vi reiste til London sammen hele gjengen:)

Skrevet

ja, to av mine beste venner er fra forum treff:) Vi har alle 3 fått baby samme mnd så vi har fulgt hverandre både för og etter. Sees hvertfall 1-2 ganger i uka:)

Skrevet

Var på mitt første bim-treff i november i fjor. Fortsatte å gå noen ganger, og til slutt inviterte jeg de som var interessert i strikking og håndarbeid hjem til meg. Det kom fire stk, og vi fem treffes nå regelmessig med barna våre. Drar på babysvøm sammen osv:)

Skrevet

Ja jeg traff en flott dame her inne da vi var gravide første gangen og vi hadde første treff i januar 2006.

Jeg husker jeg var veldig spent første gangen vi skulle treffe hverandre. Det møtet gikk veldig bra og jeg likte henne fra første stund. Tror hun liker meg også for vi treffes fortsatt:o)

Skrevet

jupp fra bim :D

vi var en gjeng på ca 20 stk som har "skrantet" ned til rundt 14 vil jeg tro :D Er jo ikke alle man har like god kontakt med , men en av de er blitt min beste venninne :) Alle sammen treffes 1-2 ganger i md å planen er julebord sammen nå i november/desember :)

Skrevet

Er noen jeg har blitt kjent med ja!! :o)

Har vel 4-5stk på FB og msn - noen er bedre venninner enn andre.

Og har møtt 3stk IRL. :o)

Skrevet

jepp :)

Skrevet

Jepp, traff ei på dibb for snart 2 år siden og vi har blitt en stor gjeng med menn og barn. Hverdag, fest og ferier tilbringer vi sammen. Super heldig var jeg, eller ER!

Hun er nemlig helt fantastisk super!

Skrevet

Gjennom bim har jeg fått en gjeng med venninner som treffes noen ganger i året. Ute og spiser osv. Da ungene var helt små møttes vi på div kafeer. Da de begynte å krabbe hadde vi lunsjer hjemme hos hverandre. Har også et par av dem som jeg også gjør andre ting med, eller at hele familiene våre møtes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...