2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Hver eneste gang jeg er på badet, så bare MÅ jeg lokte på denne.. Kan det være skadelig for gulljenta mi? :S
second_time Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Var da enda godt at jeg ikke er alene om å være hekta på neglelakkfjerner!! hehe Det er vel ikke det beste man kan innhalere så vi bør nok ikke gjøre det. Jeg får også voldsomt kick av bensin. Helt merkelig! Jeg hadde det ikke slik i forrige svangerskap.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Off, hehe...har hatt sånn i alle svangerskapa jeg, elsket slike "farlige" lukter;p Heldivis så har vi diesel bil nå, så blir lite bensinsniffing på meg, men neglelakk og neglelakkfjerner er skummelt, for jeg har det jo tilgjengelig hele tiden..klarer ikke å styre meg:p Klarer du å la vær å lukte på den?
♥2 små gull♥ Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 En venninne av meg fikk dilla på lukten av vindusspylevæske! Mannen hennes lurte ofte på hvordan i huleste det var mulig å bruke opp tanken SÅ fort, den var jo tom stadig vekk! Det var jo fordi hun satt å spylte ruta ustanselig når hun kjørte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå