L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Huff jeg blir stadig bekymret... skal på ul på mandag, en del av oppfølgingen min pga har vært gravid med 2... i dag er jeg sliten i ryggen og har litt mens lignende smeter... ikke sånn skikkelig vondt, men det kjennes. nederst i magen og i ryggen. Kjennes ut som jeg har jobbet hardt og løftet masse... Hadde dette en peiode med mini også, men husker ikke når. Hadde satt utrolig pris på om noen kunne svare... =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 nei jeg har hatt masse kynnere også, men det er liksom stikkende smerter i siden så lurer på om det er livmoren som vokser???
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Det er livmoren som vokser. Jeg har også mye sånt og jeg er 17+2. Så det er helt vanlig:)
Miranda01 Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Det er helt normalt, det er bare livmoren som strekker seg og dette er litt ubehagelig. Hadde det selv også helt til uke 16-17 tror jeg. Det går heldigvis over etterhvert, jeg syns dette var veldig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå