Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Det har regnet hver dag i 34 dager.. Det har vært surt og kaldt. Og mer regn skal det bli...VI bor ikke pålandets våteste plass, men hele september har det BØTTA ned. VI er vant til regn i dagesvis, men det regner så MYE..OG det blåser fryktelig kald vind..Det er trivelig med en og annen høststorm,- men når den har vart i over en måned er det ikke like trivelig..Ungene er ute på skole og barnehage,- så vidt det er..Men alt blir vått og kaldt etter kort tid.VInden kombinert med den type regn som er trenger segg inn under sydvest, hetter, mellom regnjakker og bukser,- støvler blir fort kalde pga temperaturen,- og det finnes ikke de votter som greier og holde fingrer varme og tørre. VI har aldri hatt problem med våte klær og kalde barn de 6 år vi har hatt barn,- og vi har levd under mottoet,- "ikke dårlig klær, bare dårlig vær"...Men nå har vi sluttet med det..Det FINNES en type regn/vind/temperaturkombinasjon som gjør det umulig og oppholde seg utendørs og ha det moro i mer enn 30 min... Jeg er for første gang i mitt liv nesten deprimert over været,- jeg lengter UT..Jeg vil ut og løpe, leke med barna i sankassen, samle løv i høstfarger, plukke sopp, ta meg en laaang joggetur...JEg vil ikke være bundet til hjemmet...Bruke 1 time på å kle oss alle opp for en tur ut, også oppleve at vi alle gråter og er kalde etter få minutter.... Jeg er lei, lei lei..VET det har regnet mer i millimeter andre steder,- så vidt det er,- men vi hadde opphold i 2 timer i går, og det er enetse opphold vi har hatt på 34 dager!!! Fakta!!! Ei uke til med dette været og jeg vurderer seriøst og gjøre noe dramatisk, som å pakke koffert og reise med første fly til Sahara eller annet sted som er tørt..Jeg vil ha støv i håret, i øyne i nese og munn..Jeg vil STØVES ned,-svette i solsteken og bli så lei sol, varma og støv, at jeg kan komme tilbake og sette litt pris på regnet.... Heldigvis kan det ikke bli flom der vi bor...
<3 Legoland <3 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Hvor bor du??? Jeg bor i Bergen ! Og er MØKK LEI REGN! Jeg elsker i utgangspunktet regn, men det finnes grenser !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er også lei av det hersens regnet... :-( Det gir seg jo aldri jo! Sommeren var ikke noe tess her vi bor, regn og atter regn! Og nå er høsten likeens... Regn regn og atter regn! Det kan være opphold og fint i et par timer kanskje, lenge nok til at en begynner å tenke på at det kunne vært fint med en tur ut, men så bøtter det ned igjen :-( Det kan godt være kaldt, det kan godt blåse, men regn er det kjipeste av alt... Hvor blir den FINE høsten av?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Ikke det at det hjelper noe, men her i Oslo har det vært nydelig vær hele september og er fortsatt bare blå himmel og sol. (men dog litt kaldt om morgenen og kvelden). Kjedelig at det noen steder er bare regn nå, jeg blir veldig værsyk, så akkurat nå har jeg det toppers og er storfornøyd med høsten:-D. Håper været bedrer seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå