Gå til innhold

Når kjæresten vil ha en pause...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener han da?

Har vært mye uenigheter i det siste osv.

Men fører pauser noe godt med seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen godtar det, men hadde noen bedt meg om en pause hadde det vært kroken på døren. Da er det slutt.

Skrevet

Det er ingenting som heter "pause." Det er slutt.

Skrevet

Er ikke godt å si hva han tenker. Vet om mange som tar en pause fra hverandre med at den ene parten reiser på hytta en helg, men ikke pause i at det liksom er slutt og man er singel for en periode for så å planlegge å bli sammen igjen. Den har jeg ikke tro på.

Men at man av og til trenger å få ting på avstand er en ting. Hvis jeg og min mann krangler så tar vi en pause og jeg eller han går oss en tur å få luftet hode og tankene. Så ordner vi opp igjen etter noen timer med tenkepause.

En eks av meg foreslå vi kunne ha pause på forholdet i løpet av sommerferien for så å bli sammen igjen etterpå, det blei for meg for dumt. Hannes argument var at han ville føle hvordan det var å være singel igjen, men for all del han skulle ikke være med andre jenter. Fra den dagen ble han en eks. I ettertid har han angret, men da var det forsent. For da møtte jeg min nåværende mann og har fått to herlige barn med han.

Snakk med ham og spør hva det er han legger i det å ta en pause.

Skrevet

Da er det slutt for min del. da hadde jeg levd levet som singel...

Jeg gidde ikke og sitte og vente på mannen som vil ha pause og i mellomtiden går han og knuller på andre kvinnfolk..

For dt er somr regel det dem endre opp med.

Mannfolk sier dem vil ha en pause for og kunne treffe kvinnfolk., faller dem for ei annen så går de til henne, men når de begynner og bli lei av og holde på og date for og si det sånt så vil dem komme tilbake til hun de har pause med....

Skrevet

Altså hvis de ikke finner ei ny dame så når dem går lei av og holde på og date osv så vil dem komme tilbake...

Skrevet

Jeg ville ha tolket det som at det var slutt. Bare tragisk og umodent av han å ikke si det rett ut.

Skrevet

Vi har vel en stund villet forskjellige ting i livet.

Jeg vil vi skal flytte sammen, men han er ikke klar.

Så vi er en del uenig om sånne ting. Nå har han tenkt at pause kanskje er tingen. Og jeg aner ikke hva han legger i det..

Men knust, det er jeg. Gråter masse og måtte gå fra jobb :(

Skrevet

Men samtidig sier han at han elsker meg og er redd for å miste meg?? Jeg skjønner ingenting..

Skrevet

Det er derfor han ber om pause - han er redd for å miste deg (hvis han ikke finner noe bedre i pausen).

Enten er han glad i deg og blir for å jobbe med ting, eller så går han og da er det slutt, etter min mening. Man kan jo selvfølgelig alltid bli sammen igjen da også...

Skrevet

Uff, ikke lett dette.

Jeg har ikke lyst på pause. Skjønner ikke vitsen med det.

Han kommer til meg i dag. Skal lage god middag. Men føler stemningen er så trykket. Jeg er så uendelig glad i han. Og livredd for å miste han. Er blitt avhengig av han..

Skrevet

Med pause så tenker jeg at dere setter forholdet på pause,dere er borte fra hverandre ett par dager for å tenke over forholdet, men det betyr ikke at dere kan pule/kline med andre, er ikke singel

Skrevet

Ja, tenker det samme som deg. Er ikke singel. Men at man kan tenke. Men kan ikke tro det vil hjelpe. Og et par dager er ikke mye. Huff... spent på hva han sier når han kommer..

Skrevet

Pause er en enklere måte å gjøre det slutt på! Dessverre! Det betyr at det er slutt!

Skrevet
:( er det jeg er redd for. Han har ikke sagt han vil vi skal ta pause. Men han tenker på det, og er usikker :(
Skrevet

skjønner du er fortvilet, men en pause hjelper ingen. Da blir du ventene på han, mens han bruker tiden på å løsrive seg fra deg.

Går du med på en pause er jeg redd du blir dumpet 2 ganger, tenk hvor vondt det er nå, det fortjener ingen å oppleve flere ganger..

Skrevet

Jeg er uenig at det nødvendigvis en pause betyr at det er slutt. Om en er usikker og ikke er helt sikker på sine føelser, kan det være nødvendig med et opphold for å finne ut av det. Min mann og jeg hadde selv en pause for en tid tilbake siden. Jeg og ungene flyttet opp til min mor, hadde hatt problemer i ekteskapet over lang tid og trengte rom for å finne ut av ting.

Det gikk ikke så lenge før vi flyttet hjem da:)

Skrevet

Mannfolk pleier å spille på jentenes følelser- når han vet hvor han har deg og hvis du er fortapt i han så regner han med at du godtar "pause"for så å komme tilbake til deg- hvis han ikke finner noen andre i pausen.

Det er jo ikke slik at han kutter ut kontakten, han bare kontakter deg når det PASSER han og hvordan det passer han. Han vil ikke noe mer fordi han er ikke klar til å "binde seg", og eneste måten å si dette på var å foreslå en "pause"!!!!

Skrevet

Kan jo ikke vite hva en annen mener med pause. Du ser jo her inne hvor forskjellig folk tenker :)

Men jeg har selv tenkt flere ganger at jeg og min mann kunne trengt en pause flere ganger. Det har med det at jeg ofte er veldig usikker på om jeg har følelser for han. Og tenker at hvis jeg kanskje får han litt på avstand, ville jeg fått følelsen av å savne han igjen. Med pause tenker jeg da på at man kanskje ikke ser hverandre på en uke. (vi bor sammen)

Men du må jo bare spørre han om hva han mener med pause, hvor lang tid tenker han, hva vil han ha ut av den osv.

Kan jo bare være han vil ha ting litt på avstand for å kunne vite bedre hva han vil.

Jeg ville nok sett på det som et positivt tegn at han spør om pause og ikke gjør det slutt. Tenker at da har han ikke lyst til å miste deg.

Skrevet

Takker for alle svar. Vi har hatt et koselig måltid nå. Ikke snakket så mye. Nå skal vi til venner av oss. Han kom med blomster i dag. Det gjør han sjelden. Så det var koselig.

Men vi har nok mye å jobbe med..

Skrevet

Pause er når en vil ut av forholdet men vil ha en angremulighet.

Teit, eneten er en sammen eller så det slutt. Pause hadde aldri kommet på tale her i huset.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å la det skje heller..

Skrevet

Det er bare en feig måte å si at det er slutt på.

Var der for en uke siden selv.

Synd ,men sant.

Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i 7 år nå, og for en del år tilbake så hadde vi også denne pausen en måneds-tid. (Fra min side) Var lei av lite oppmerksomhet, liten piff i forholdet osv.. Men vi fant utav det og det ordna seg i hvertfall for oss.. Men vet ikke hva mannfolk legger i ordet pause.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...