Gå til innhold

Dere som er hjemme i permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk i åpen barnehage :-D

Skrevet

Leker inne, leker ute. sover, spiser. leker litt mer.

lager middag til pappa kommer av jobb.

:)

Skrevet

Leker inne, leker ute. sover, spiser. leker litt mer.

lager middag til pappa kommer av jobb.

:)

Skrevet

Vi gikk i åpen barnehage, byturer, turer på lekeplassen, på besøk til veninner med barn rundtom samme alder, N er jeg heldigvis ute i 70%jobb jeg da;) Ble litt lei av permisjonen... For all del, har kost meg men det var litt ensformige dager i lengden (da han ble 7-8 mnd) Har nda mye tid sammen med han for det om pga jeg jobber nesten bare kvelder;)

Skrevet

dagene går kjempefort, med mye kos, nakketrening(min er bare to mnd), 1-2 timer trilletur på fine dager, litt besøk, og så skal jo husarbeid gjøres, flasker steriliseres og i tillegg har vi to firbente i bur som skal ha stell og kos. Har jeg tid og ork til overs prøver jeg å få ting på plass-vi flytta i sommer og har ikkekommet helt i orden ennå.

Skrevet

Leker, ammer, gir junior mat.... får han til å sove et par tre ganger, prøver å gjøre litt husarbeid mens han sover...

Er på barseltreff innimellom, triller en tur av og til, reiser på senteret å shopper litt.... reiser bort på besøk innimellom...

Skrevet

Leker, "prater", synger og koser oss sammen både inne og utendørs.. Trener på Spenst hver dag mens junior er på barnepassen og leker med de andre barna. Triller tur til butikken og handler mat. Pusser opp kjellerstua når junior sover på dagen og etter han har lagt seg på kvelden. Og så tar jeg nettstudier, så jeg sitter og leser en del mens junior leker for seg selv på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...