fjollefrua Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 ok, er det jeg som er litt sær??? Står å lemper masse fór i butikken, så kommer han i butikken over å sier han kan hjelpe til. Vel og bra det for det er tungt å lempe 50 sekker med hundefor... Men føler jo egentlig bare at dette blir mer jobb, for alt er ikke lagt der det skal, så nå må jeg snu masse fórsekker, rydde hele butikken for alt småtteri er bare satt inn i butikken helt hulter til bulter og jeg har ikke fått skrevet opp på pakkseddelen hva vi har fått av varer for han bare lempet alt kjapt inn på lageret... Har jo sånn nogenlunde oversikt da, men jeg er så perfeksjonist at jeg blir bare litt irritert hvis jeg ikke får det gjort sånn som jeg vil ha det... Rutinen min er jo liksom å ta så mange sekker jeg klarer om gangen på tralla, skrive opp på pakkseddelen og lempe de på lageret... Alt småtteriet tar jeg en og en kartong av, pakker ut, sjekker lista, priser og setter ut i butikken eller setter på lageret med en gang slik at jeg slipper å rydde hele butikken....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, jeg har samme "rutinen" som deg når jeg pakker ut varer på jobb og blir småstressa i hodet (holder det i hodet da) når vi feks har arbeidsukeelever/OD-dagelever. Men som en trøst så ville han jo bare være grei ) Neste gang får du heller si at "vi må huske å telle hva vi har trillet inn så jeg får krysset av på seddelen" i det minste. Snu sekker er lettere enn å bære inn og plassere, er det ikke? )
fjollefrua Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 ja stakars han gjorde det jo for å være snill... og tusen takk... Men nei det blir jo egentlig dobbel jobb, for å få snudd en sekk som ligger nesten i bunn, må jeg flytte de 5 sekkene som ligger over... Men det går bra... Jeg tar bare en tusj jeg og setter en gul post it på... Det var ikke merenn 5 sekker som lå feil vei... Hadde vært værre om det var de som lå i butikken. På lageret gjør det liksom ikke noe at det ikke ser fint ut liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå