Gå til innhold

brun utflod uke 21+

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:)

I dag hadde jeg en del mørk brun utflod når jeg stod opp. Hatt det også tidligere i svangerskapet i uke 16.....har vært hos min gyn i dag og han sier at alt ser ok ut. Babyen har det bra og han finner ikke ut hvor jeg evt. blør fra. Men at jeg skal slappe av og ikkje bekymre meg....

Ja...for det er jo veldig lett.... Noen som har hatt det sånn eller hørt om noen som har hatt det sånn??

Dette er mitt tredje svangerskap og jeg har ikke hatt det sånn med de andre...

Blir glad for svar:)

...(grunnen til det står venter nr. 2på nicket er at jeg ikke har hatt fått ordna det:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 17 uker på vei og har blødninger stadig vekk. Det samme hadde ei venninne som nylig fikk en velskapt unge.

Skjønner at du bekymrer deg, men noen av oss har det slik uten at de finner ut av hvorfor. Har vært på UL og alt ser bra ut, så da får vi bare prøve å tenke positivt : )

Skrevet

Jeg gikk med blødninger hele forrige svangerskapet og det gikk helt fint, men leger fant aldri ut hvorfor jeg blødde. Nå har jeg en del brunt utflod og håper at det går bra (har vært på ultralyd i uke 12 og alt så fint ut).

Skrevet

Det er vist milten som ikke fungerer helt som den skal...milten har i oppgave å fordele næringstoffene rundt i kroppen. når den sliter litt slipper den brun utflod/blod. Etter å ha spurt gynokolog og lege uten svar, spurte jeg akkupunktøren min som har vestlig medisinsk bakgrunn. og hun ga meg et langt svar, men det var det jeg oppfattet kort fortalt. Ett annet kjennetegn er at man blir blek i ansiktet...det er jeg( bruker mye rouge for å ikke se ut som ett spøkelse..hi hi)

Skrevet

Takk for svar alle sammen....syns bare det er nervepirrende å gå rundt å lure på om alt er bra.....

Men kanskje det er rett og slett er sånn av og til....

Skrevet

Jeg har også hatt det... i uke 12 og i uke 13... var på ahus i dag for undersøkelse og alt var fint. Legen sa bare kort og greit at noen blør gjennom svangerskapet og det er ikke alltid de finner ut hvorfor...

Så da han var så "likegyldig" tenker jeg at det ikke er så farlig, selvom jeg ikke liker det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...