Gå til innhold

Barne-tv til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet hva som vises?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som kommer, men jeg ønsker meg "Jul i skomakergata" - den er superkoselig og i år er begge ungene mine store nok til å ha glede av den sammen.

Skrevet

Er det ikke Jul I Svingen. Med Linus?

Kommer til å vise noen som vi har på dvd. Liker ikke jul i svingen

Skrevet

"Jul i skomakergata" er det beste.. :) Det er noe som både barna og jeg kan kose oss med.

Skrevet

Er visst jul i svingen ja:(

Jul i skomakergata, ja herlig...jul det...sukk...

Husker dere "den gyldne hale" (tror det var det den het med de som var døve) Kjempekoslig julekalender!!! Er de to jeg husker best, også var portveien 2 husker jeg man det var kanskje bare én jul? Barne tv ekke hva det var nei...:/

Skrevet

Jul i Svingen kommer i år og "problemet" med den serien er vel at den passer best for litt eldre barn og ikke de fleste aldersgrupper som flere av de andre seriene. Jeg hadde ikke barn forrige gang det ble sendt og så ikke mer enn et par episoder, men jeg skal gi det en ny sjanse i år og har tro på at det også kan være koselig.

Jul i Skomakergata som mange voksne savner vært år, syns veldig mange barn er kjedelig.

Jeg så en oversikt over hvor mange seere de forskjellige seriene som er sendt de siste årene har hatt i snitt per episode, der kom Linus i Svingen nederst på lista, men Jul i Skomakergata kom ikke veldig mye bedre ut. De forskjellige variantene med blånissene var de som kom best ut og det er nok fordi det er koselig både for voksne og barn i alle aldre (selvom veldig mange syns det var veldig teit den første gangen det ble sendt også).

Skrevet

For et par år siden gjorde NRK et stort nummer ut av at det var siste gang de kom til å vise "jul i skomakergata" på barne TV. De mente det kun var voksne som ville se på det og at barna rett og slett ikke var interessert

Skrevet

Tror det handler mer om hva NRK kan tjene penger på.....

Desse nye seriene har jo et utall av effekter til salgs; spill, klær, sendetøy, dvd'er +++++

Det er nok det det hele bunner i.. :((

Syns ikke Linus er det verste, men Barnas Superjul syns jeg var helt jæ.... Noe så travelt og lite koselig... FYSJ !!

Blåfjell har vi likt. Skomakergata er kjempekoselig, og jeg er sikker på ungene vil like den. Da vi var små var det tradisjon, nå er det noe nytt hele tiden. Ungene får liksom ikke noen tradisjon.. :((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...