Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Når jeg søker på barnehager kan jeg sette opp at jeg vil ha bhg plass fra fks april? går det ann og få plass i bhg før denne tiden også fordi om man ikke har sagt at min vil ha fra fks januar. og når er det lurest og sette dato for når man vil ha bhg plass? begynner ikke på skole før til høsten,men hadde vert greit og hatt henne inn litt før, her pleier det og vøre typisk at innkjøringen er på likt som skolen starter opp. hun blir 1 år i januar.
Gjest Filifjonka Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Du kan naturligvis ønske deg plass fra når som helst, men mange steder i landet er sjansene små for å få plass utenom hovedopptaket, og da med barnehagestart i august. For at ditt barn skal få plass en annen tid på året må enten et barn slutte eller barnehagen har en ledig plass. Og det kan jo hende, men det er ikke så ofte det skjer... Barnehageoppstarten er omtrent samtidig med skolestart, fordi det er da det slutter en masse barn som skal begynne på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå