Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og skatten er perfekt! Det viste vi så klart fra før ;) men greit å få bekreftet at han er stor og flink og akkurat som en toåring skal være :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :D

Ingenting er bedre enn da alt er som det skal. :)

Fikk bekreftet det selv på 2års kontroll med gutten min for 2 uker siden også :)

Skrevet

Vi venter fremdeles på å bli innkalt til 2års-kontroll. De ligger så etter på helsestasjonen at det er en skam! Knerten ble 2 for snart 2 mnd siden! Men jeg visste at de lå etter, så jeg dro ned dit på eget initiativ noen dager etter 2årsdagen for å ta høyde- og lengdemål.

Skrevet

Her ligger de også veldig etter. Knotten vår er 2 år og 4 mnd nå. Jeg har purret to ganger (tenkte kanskje de hadde glemt oss siden vi ikke fikk noe respons etter første purringa), og siste gang ordna helsesøstra time da vi var der med lillebror. Et par dager etter fikk vi innkalling i november! Heldigvis slapp vi det da, siden hs hadde ordna først :)

Skrevet

Litt irriterende når det er slik da.... Er jo ikke noen krise akkurat, men blir jo litt frustrert!

Skal til HS den 19.10. på kontroll (er gravid med nr 2), og skal mase litt ekstra på dem da, om jeg ikke har hørt noe enda. =)

Skrevet

Vi ble fortalt på forrige kontroll at neste kontroll først skulle være når barna var 2,5 år..

Burde kanskje ta kontakt med helsestasjon og høre når denne kontrollen egentlig skal utføres??

Skrevet

Ringte helsestasjonen nå jeg...

Det er visst veldig forskjellig på når de helsestasjonene utfører 2-års kontrollen.. Så det er altså alt fra 2 år og frem til de er 2,5 år.. Lege er også med på denne kontrollen..

Skrevet

På vår helsestasjon ville de helst utføre 2 årskontroll når barnet var ca 2 år og 3 mnd. Fordi språket hos barna gjerne kom for fullt månedene etter de fyllte 2 år. Det stemte for vår lille gutt. Han snakket lite rundt to årsdagen sin, men skravlet i vei på 2 årskontroll 3 mnd etterpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...